| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Servo tips Elektrisk servopumpe https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=23278 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | grogei [ Lør 10. Aug 2013 19:41 ] | ||
| Innleggets emne: | Servo tips Elektrisk servopumpe | ||
Fikk en telefon i dag i forbindelse med servo styring som jeg har montert. Kan tipse om at er det dårlig med plass/fester for mekanisk pumpe så er det fult mulig å montere elektrisk. fra mercedes veltepetter eller andre merker. disse kan du hjemme, slik at motor rommet ser enda ryddigere ut.
|
|||
| Forfatter: | enur [ Søn 11. Aug 2013 10:46 ] |
| Innleggets emne: | Re: Servo tips Elektrisk servopumpe |
Hvordan kopler man disse pumpene? Disse har vel intergrert styreenhet som bruker eksterne sensorer for å starte pumpen.... Er det bare å fjerne styreenheten å kople den rett på batteriet? |
|
| Forfatter: | v8power [ Søn 11. Aug 2013 11:28 ] |
| Innleggets emne: | Re: Servo tips Elektrisk servopumpe |
Det lurer jeg også på. Pumpene trekker jo oppi 100 ampere i korte rykk når trykkøkningen og oljemengden trengs og rusler på tomgang ellers. Er jo regulert av en styreenhet orginalt. |
|
| Forfatter: | grogei [ Ons 04. Sep 2013 09:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Servo tips Elektrisk servopumpe |
Her er bare å koble rett opp. men må startes via signal fra dynamo. slik at den ikke tapper batteriet. hoved strøm sikres med 60 amp sikring, pumpen trekker normalt ca 20 amp. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|