AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Servo tips Elektrisk servopumpe
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=23278
Side 1 av 1

Forfatter:  grogei [ Lør 10. Aug 2013 19:41 ]
Innleggets emne:  Servo tips Elektrisk servopumpe

Fikk en telefon i dag i forbindelse med servo styring som jeg har montert.

Kan tipse om at er det dårlig med plass/fester for mekanisk pumpe
så er det fult mulig å montere elektrisk. fra mercedes veltepetter eller andre merker.

disse kan du hjemme, slik at motor rommet ser enda ryddigere ut.

Vedlegg:
$T2eC16V,!zQE9s3ssV,OBRz!QB2Y0!~~60_12.JPG
$T2eC16V,!zQE9s3ssV,OBRz!QB2Y0!~~60_12.JPG [ 26.59 KiB | Vist 2847 ganger ]

Forfatter:  enur [ Søn 11. Aug 2013 10:46 ]
Innleggets emne:  Re: Servo tips Elektrisk servopumpe

Hvordan kopler man disse pumpene? Disse har vel intergrert styreenhet som bruker eksterne sensorer for å starte pumpen.... Er det bare å fjerne styreenheten å kople den rett på batteriet?

Forfatter:  v8power [ Søn 11. Aug 2013 11:28 ]
Innleggets emne:  Re: Servo tips Elektrisk servopumpe

Det lurer jeg også på. Pumpene trekker jo oppi 100 ampere i korte rykk når trykkøkningen og oljemengden trengs og rusler på tomgang ellers. Er jo regulert av en styreenhet orginalt.

Forfatter:  grogei [ Ons 04. Sep 2013 09:13 ]
Innleggets emne:  Re: Servo tips Elektrisk servopumpe

Her er bare å koble rett opp. men må startes via signal fra dynamo. slik at den ikke tapper batteriet.
hoved strøm sikres med 60 amp sikring, pumpen trekker normalt ca 20 amp.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/