AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Justering av brekkwire 71 Caprice
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=23226
Side 1 av 1

Forfatter:  81caprice [ Tor 01. Aug 2013 20:03 ]
Innleggets emne:  Justering av brekkwire 71 Caprice

Jeg har problemer med at brekket bare fungerer på høyre side selv om pedalen er tråkket helt inn. Wiren blir strammes opp på begge sider, men ser ut som mekanikken beveger seg veldig lite på venstre side. Har en mistanke om at wiren er for slakk og må strammes opp for å dra til mer. Har ikke boka tilgjengelig her, så jeg lurer på om noen her vet hvordan det gjøres eller om eventuelt hele wiren må byttes ut.

Kenneth

Forfatter:  Danielm [ Tir 12. Nov 2013 20:35 ]
Innleggets emne:  Re: Justering av brekkwire 71 Caprice

kryp under bilen og stram muttern. enkelt

Forfatter:  Olav [ Fre 15. Nov 2013 11:11 ]
Innleggets emne:  Re: Justering av brekkwire 71 Caprice

Strekk i wire eller fast mkanisme.

Forfatter:  v8power [ Fre 15. Nov 2013 16:20 ]
Innleggets emne:  Re: Justering av brekkwire 71 Caprice

Høres ut som det er på tide å ta av hjulene og skjekke over bremsene og justeringene.

Forfatter:  Danielm [ Fre 15. Nov 2013 20:33 ]
Innleggets emne:  Re: Justering av brekkwire 71 Caprice

og slip den slitekant på tromlene

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/