| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Servosnekke Impala https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=22350 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | streetracer [ Lør 30. Mar 2013 13:27 ] |
| Innleggets emne: | Servosnekke Impala |
Noen som vet hvilke servosnekker som passer "bolt on" på 58-64 Impala, Belair,Biscayne? Vurderer å kjøpe en slik http://www.summitracing.com/parts/clp-cp50003 men tenkte å høre først om det finnes noen som har montert fra annen bil. |
|
| Forfatter: | rokkern [ Lør 30. Mar 2013 17:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: Servosnekke Impala |
Litt ute på dypt vann her nå, til Chevelle passer ihvertfall jeep grand cherokee ca.93-98. Men det er vel sikkert en annen snekke på impala vs Chevelle.. Ellers kan jeg anbefale Lee sin 600 serie styresnekke. Super smooth, men 12,7:1 var litt væl kjapt. 13,5 er nok ideelt middelvei for en litt fresk gatebil. |
|
| Forfatter: | T/A76 [ Man 08. Apr 2013 20:49 ] |
| Innleggets emne: | Re: Servosnekke Impala |
Har god erfaring med den snekken, fin styrefølelse og fin utveksling på en gatebil. |
|
| Forfatter: | streetracer [ Man 08. Apr 2013 21:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Servosnekke Impala |
Bestilt ny 500 snekke 14:1 fra CPP, CP50003 3400,- fra en liten speedshop sørpå. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|