AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Servosnekke Impala
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=22350
Side 1 av 1

Forfatter:  streetracer [ Lør 30. Mar 2013 13:27 ]
Innleggets emne:  Servosnekke Impala

Noen som vet hvilke servosnekker som passer "bolt on" på 58-64 Impala, Belair,Biscayne?
Vurderer å kjøpe en slik
http://www.summitracing.com/parts/clp-cp50003
men tenkte å høre først om det finnes noen som har montert fra annen bil.

Forfatter:  rokkern [ Lør 30. Mar 2013 17:35 ]
Innleggets emne:  Re: Servosnekke Impala

Litt ute på dypt vann her nå, til Chevelle passer ihvertfall jeep grand cherokee ca.93-98. Men det er vel sikkert en annen snekke på impala vs Chevelle..
Ellers kan jeg anbefale Lee sin 600 serie styresnekke. Super smooth, men 12,7:1 var litt væl kjapt. 13,5 er nok ideelt middelvei for en litt fresk gatebil.

Forfatter:  T/A76 [ Man 08. Apr 2013 20:49 ]
Innleggets emne:  Re: Servosnekke Impala

Har god erfaring med den snekken, fin styrefølelse og fin utveksling på en gatebil.

Forfatter:  streetracer [ Man 08. Apr 2013 21:36 ]
Innleggets emne:  Re: Servosnekke Impala

Bestilt ny 500 snekke 14:1 fra CPP, CP50003 3400,- fra en liten speedshop sørpå.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/