| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Får ikke av trommel på G30 pga telleapparat, noen som kan hj https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=21917 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Anders1990 [ Man 04. Feb 2013 00:57 ] |
| Innleggets emne: | Får ikke av trommel på G30 pga telleapparat, noen som kan hj |
Hei! Er på høy tid å skifte bremser, men på venstre siden bak satt det ett gammelt telleapparat. Har skrudd av selve apparatet, men det virker som om navet ikke er likt på denne siden, det ligger over trommelen og sperrer for å trekke den av... Noen som vet hvordan dette kan løses, bruker en liter bremsevæske i uka hehe |
|
| Forfatter: | grogei [ Man 04. Feb 2013 08:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: Får ikke av trommel på G30 pga telleapparat, noen som ka |
Vet ikke om det er dette som er problemet på din bil. men ofte på biler med trommelbremser, så man inn å slakke på bremsebandene for å få av trommelen. da bandene har laget en slitekant på trommelen. Men her høres det ut som det er noe på utside av trommelen ? |
|
| Forfatter: | Anders1990 [ Man 04. Feb 2013 20:16 ] |
| Innleggets emne: | Re: Får ikke av trommel på G30 pga telleapparat, noen som ka |
Nei, virker som om det er selve navet som blokkerer... Ligger lenger ut på denne siden enn venstre! På venstre side går det helt greit å få den av. Noen som vet hvordan man får av navet, er det skrudd? Er jo to spor i det, men vet ikke om det skal skrus ut eller hva? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tir 05. Feb 2013 09:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: Får ikke av trommel på G30 pga telleapparat, noen som ka |
Skru av dekslet på klokkne, og ta ut stikkakslingen samtidig med! Så kan du modifisere etterpå! Jeg måtte gjøre det på min gamle econoline, da jeg ville fjerne telleapparatet! |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Tir 05. Feb 2013 10:28 ] |
| Innleggets emne: | Re: Får ikke av trommel på G30 pga telleapparat, noen som ka |
Skulle ikke være lett å manipulere det telleappatratet...
|
|
| Forfatter: | klausen [ Tir 05. Feb 2013 12:34 ] |
| Innleggets emne: | Re: Får ikke av trommel på G30 pga telleapparat, noen som ka |
Skal du bare ha tellerværket av så er mye gjordt med en stor hammer;-) Funket ivertfall på suburbanen |
|
| Forfatter: | Valvmustang [ Tir 05. Feb 2013 12:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Får ikke av trommel på G30 pga telleapparat, noen som ka |
Bilder er ofte veldig hjelpsomme ved slike spørsmål |
|
| Forfatter: | Anders1990 [ Tor 07. Feb 2013 18:08 ] |
| Innleggets emne: | Re: Får ikke av trommel på G30 pga telleapparat, noen som ka |
Pappa Wolf skrev: Skru av dekslet på klokkne, og ta ut stikkakslingen samtidig med! Så kan du modifisere etterpå! Jeg måtte gjøre det på min gamle econoline, da jeg ville fjerne telleapparatet! Telleapparatet har jeg fått av, det er ikke problemet. Problemet er at jeg ikke får av den ene trommelen bak, pga at navet er for stort til at trommelen kan trekkes over... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|