| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Spindel -39 og -55 Chevrolet https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=21343 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Herminator [ Tir 13. Nov 2012 19:51 ] |
| Innleggets emne: | Spindel -39 og -55 Chevrolet |
Heisan. Har en -28 chevrolet som jeg satt over tromler og hydrauliske bremser fra -39. Passer |
|
| Forfatter: | Herminator [ Ons 14. Nov 2012 20:52 ] |
| Innleggets emne: | Re: Spindel -39 og -55 Chevrolet |
Fant et firma i Usa som hadde bolt on bremseskivesett til 2700kr |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|