AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Spindel -39 og -55 Chevrolet
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=21343
Side 1 av 1

Forfatter:  Herminator [ Tir 13. Nov 2012 19:51 ]
Innleggets emne:  Spindel -39 og -55 Chevrolet

Heisan. Har en -28 chevrolet som jeg satt over tromler og hydrauliske bremser fra -39. Passer 8) Men jeg skulle gjerne hatt 5 boltet. Noen som vet om det passer fra -55?

Forfatter:  Herminator [ Ons 14. Nov 2012 20:52 ]
Innleggets emne:  Re: Spindel -39 og -55 Chevrolet

Fant et firma i Usa som hadde bolt on bremseskivesett til 2700kr :lol:

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/