AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Dempere / impala
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=21199
Side 1 av 1

Forfatter:  Simon [ Tir 23. Okt 2012 01:55 ]
Innleggets emne:  Dempere / impala

Jeg har 2" dropp spindler foran til min impala.
Jeg har bestillt 1" senkefjører foran og 2,5" fjører bak.
Så bilen blir senket 3" foran og 2,5" bak.

Jeg skal bestille nye dempere foran og bak til bilen.
Hvilken dempere hadde dere valgt til dette oppsettet?

Er det noe spesielt man må passe på med bestilling av demper når man senker så mye??
Tenker da på vandring på sylinderen i demper og slike ting?

Forfatter:  Olav [ Tir 23. Okt 2012 07:18 ]
Innleggets emne:  Re: Dempere / impala

Ta kontakt med de som leverer oppsettet!

Forfatter:  robinlintho [ Tir 23. Okt 2012 23:43 ]
Innleggets emne:  Re: Dempere / impala

Jeg har blitt forelska i hi-jackers bak, dempere du kan fylle opp med luft for å få bilen stivere og litt høyere. Veldig kurant hvis man stikke på tur med mye bagasje ;)

foran vil jeg tro orginale funker greit. jeg fikk beskjed på sarpsborg motor en gang da jeg kjøpte nye dempere til min 61 bel air, at jeg kunne kjøpe dempere fra 65 impala i stedet, for de var litt kortere hvis bilen min var veldig lav. jeg vet fikk ikke med meg hvilken årsmodell du hadde?

Forfatter:  Simon [ Ons 24. Okt 2012 02:01 ]
Innleggets emne:  Re: Dempere / impala

robinlintho skrev:
Jeg har blitt forelska i hi-jackers bak, dempere du kan fylle opp med luft for å få bilen stivere og litt høyere. Veldig kurant hvis man stikke på tur med mye bagasje ;)

foran vil jeg tro orginale funker greit. jeg fikk beskjed på sarpsborg motor en gang da jeg kjøpte nye dempere til min 61 bel air, at jeg kunne kjøpe dempere fra 65 impala i stedet, for de var litt kortere hvis bilen min var veldig lav. jeg vet fikk ikke med meg hvilken årsmodell du hadde?

1964 jeg har.
Jeg kan ringe sarpsborg motor og høre.
Jeg kjøpte fjærene på ebay, så har ingen dempere som "tilhører" fjørene.
Men regner med original dempere skal gå greit ja :)

Forfatter:  Thon Autoservice [ Ons 24. Okt 2012 20:24 ]
Innleggets emne:  Re: Dempere / impala

Dem har dempere i alle lengder på Ridetech.com.

Et hav å velge i på Summit også..

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/