| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bredding av stålfelger https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20901 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | zx9r [ Ons 12. Sep 2012 08:05 ] |
| Innleggets emne: | Bredding av stålfelger |
Noen her som er god på bredding av stålfelger? Eller har tilgang på stor dreiebenk, som kan ta jobben med kapping av 15" felger? |
|
| Forfatter: | rokkern [ Ons 12. Sep 2012 14:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bredding av stålfelger |
Hvorfor gjøre jobben når man får de får 69 dollar stykk nye på Summit ? I den backspacinga og bredde man vil. Sunnaas hjulservice på Bjerke i Oslo tar ca 1500kr felgen, har dårlig service og får jobben gjort etter ca tre uker og fem telefonsamtalemasinger.. Har brukt dem to ganger, ikke imponert. Men felgene ser bra ut og det er godt håndverk. |
|
| Forfatter: | zx9r [ Ons 12. Sep 2012 19:42 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bredding av stålfelger |
rokkern skrev: Hvorfor gjøre jobben når man får de får 69 dollar stykk nye på Summit ? I den backspacinga og bredde man vil. Sunnaas hjulservice på Bjerke i Oslo tar ca 1500kr felgen, har dårlig service og får jobben gjort etter ca tre uker og fem telefonsamtalemasinger.. Har brukt dem to ganger, ikke imponert. Men felgene ser bra ut og det er godt håndverk. Stor Takk!! veldig bra
|
|
| Forfatter: | rokkern [ Ons 12. Sep 2012 22:03 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bredding av stålfelger |
Bare hyggelig ! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|