| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Gjenger på Malibu https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=2082 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | CoUMa [ Man 09. Jul 2007 12:21 ] |
| Innleggets emne: | Gjenger på Malibu |
Hei Har netopp handlet dekk og nye felger til min Chevrolet Malibu 80mod i fra summit . Glemte selfølgelig å handle hjulmuttere, var å skulle bestille i stad, men ble totalt forvirret over hvilken gjengetype jeg skulle ha . Noen som har peiling på hvilken gjenger det er på malibuen? Takker for alle svar.. |
|
| Forfatter: | Oldsmobjorn [ Søn 29. Jul 2007 00:58 ] |
| Innleggets emne: | |
halloi aner ikke svar på spørsmålet ditt, men lurer på hvor mye du sparer ved å kjøpre dekk/felger fra Summit Det virker som de har det meste for de fleste Og hva ligger frakt på om dagen ? |
|
| Forfatter: | krila [ Søn 29. Jul 2007 13:59 ] |
| Innleggets emne: | |
hei jeg har ikke kjøpt dekk og felger der medn en del annet blant annet det siste som var bakakselutvekslinger. Sparer en god del, og summit sender fraktfritt innen "the lower 48" hvis det ikke er oversize, hvilket jeg vil tro dekk og felger er. Men uansett, får mine deler til Jet carrier i Nj. Og da er det bare og se på prislista på magnum.no Kan jo gi ett eksempel som jeg har på vei nå, Kjøpte ett slikt chip foose verktøyskap med verktøy fra Mac tolls og samtidig med en eske med nytt dashbord front til mustangen med noen instrumenter, og det koster ca 930 nkr. i frakt med spedisjonsgebyret inkl. mvh Kristian |
|
| Forfatter: | qb409 [ Ons 26. Sep 2007 09:32 ] |
| Innleggets emne: | |
Det er nok 7/16 UNF (11,2mm) F står for fingjenga husk at det er mye MM ellers på bilen |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|