| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Frame Works https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=2076 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Ornamental [ Søn 08. Jul 2007 17:07 ] |
| Innleggets emne: | Frame Works |
Noen som har erfaring med Cato Opsetmyren's Frame Works? Jeg ble anbefalt ham av GKN da jeg var innom og lurte på montering av en eventuell Gear Vendor overdrive. (Det blir nok ikke noen GV på meg, blitt skeptisk etter å ha lest om store problemer med å få skiten til å funke på en 727) Han skal visst være flink med alskens customarbeid, noe som ikke overrasker meg ettersom jeg har fått med meg at han er en av Bøllestukgutta. Det jeg har i tankene er montering av en ny og moderne forstilling, Alterktion. |
|
| Forfatter: | Hotrodder [ Søn 08. Jul 2007 23:23 ] |
| Innleggets emne: | |
Tror ikke det er noe problem for han å montere noe slikt. |
|
| Forfatter: | Ornamental [ Man 09. Jul 2007 14:06 ] |
| Innleggets emne: | |
Kjekt å høre! Men jeg ser at jeg kunne ha uttrykt meg bedre, det jeg lurer på er om noen har erfaringer med Frame Works? Altså om ting går enkelt og greit som avtalt, og med bra kvalitet på jobben? Jeg dreit meg en gang ut med å kjøpe laptop av et firma som hadde bra varer, men ikke hadde det beste omdømmet mtp vilje til å løse problemer, og som viste seg å ha et annet syn på tolkningen av Forbrukerkjøpsloven enn hva jeg hadde. Så jeg vil bare sjekke litt rundt før jeg bestemmer meg for hvor jeg skal legge igjen pengene mine. -Før noen eventuelt spør, dette firmaet har byttet eiere, og jeg vet ikke om ting har endret seg, så jeg vil ikke oute dem. Og jepp, jeg vant. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|