AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Problemer med hydroboost.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20677
Side 1 av 1

Forfatter:  streetracer [ Lør 18. Aug 2012 12:09 ]
Innleggets emne:  Problemer med hydroboost.

En kjenning har en Pontiac ombygd med hydrobooster på bremsene, Men noen ganger, spesielt når den har stått litt, så har han ingen brems. Noen som har erfaring med lignende problemer?

Forfatter:  Pappa Wolf [ Lør 18. Aug 2012 18:22 ]
Innleggets emne:  Re: Problemer med hydroboost.

høres ut som luft i slangene!

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/