| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Problemer med hydroboost. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20677 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | streetracer [ Lør 18. Aug 2012 12:09 ] |
| Innleggets emne: | Problemer med hydroboost. |
En kjenning har en Pontiac ombygd med hydrobooster på bremsene, Men noen ganger, spesielt når den har stått litt, så har han ingen brems. Noen som har erfaring med lignende problemer? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 18. Aug 2012 18:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Problemer med hydroboost. |
høres ut som luft i slangene! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|