AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Skrapelyd i rattstamme.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20672
Side 1 av 1

Forfatter:  enur [ Fre 17. Aug 2012 22:40 ]
Innleggets emne:  Skrapelyd i rattstamme.

Jeg har en skrapelyd i rattakselen når jeg dreier på rattet. Vanskelig å loklisere, men høres ut som det kommer midt inne i rattstammen. Bilen er ikke godkjent enda, så vet ikke om de vil sette det som mangel på kontroll. Vet noen om det er å få tak i løse lager til dette, eller må helle rattstammen byttes?
Bilen er -72 Chevrolet C10 med servostyring.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/