| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Skrapelyd i rattstamme. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20672 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | enur [ Fre 17. Aug 2012 22:40 ] |
| Innleggets emne: | Skrapelyd i rattstamme. |
Jeg har en skrapelyd i rattakselen når jeg dreier på rattet. Vanskelig å loklisere, men høres ut som det kommer midt inne i rattstammen. Bilen er ikke godkjent enda, så vet ikke om de vil sette det som mangel på kontroll. Vet noen om det er å få tak i løse lager til dette, eller må helle rattstammen byttes? Bilen er -72 Chevrolet C10 med servostyring. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|