AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Lufte bremser
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20547
Side 1 av 1

Forfatter:  MartinStensen [ Fre 03. Aug 2012 19:11 ]
Innleggets emne:  Lufte bremser

Hei! Skal lufte bremsene " tømme for luft " hvilket hjul skal jeg starte med?

Forfatter:  Olav [ Fre 03. Aug 2012 19:41 ]
Innleggets emne:  Re: Lufte bremser

MartinStensen skrev:
Hei! Skal lufte bremsene " tømme for luft " hvilket hjul skal jeg starte med?



Det hjulet som er lengst ifra pumpa. Vanligvis h-bak om du ikke er i Australia, England eller Japan :)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/