| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Lufte bremser https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20547 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | MartinStensen [ Fre 03. Aug 2012 19:11 ] |
| Innleggets emne: | Lufte bremser |
Hei! Skal lufte bremsene " tømme for luft " hvilket hjul skal jeg starte med? |
|
| Forfatter: | Olav [ Fre 03. Aug 2012 19:41 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lufte bremser |
MartinStensen skrev: Hei! Skal lufte bremsene " tømme for luft " hvilket hjul skal jeg starte med? Det hjulet som er lengst ifra pumpa. Vanligvis h-bak om du ikke er i Australia, England eller Japan |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|