| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| felgstørelse til Challenger/Cuda..? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20368 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | tomsan222 [ Søn 15. Jul 2012 13:24 ] |
| Innleggets emne: | felgstørelse til Challenger/Cuda..? |
Lure på å kjøpe meg American racing torque thrust II eller M Felga til Challengeren, men fundera på kor store dei kan vere? nokken som he prøvd forsjellige størelsa å veit ka som passa best? fra 17" og oppover .. . . . |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Søn 15. Jul 2012 19:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: felgstørelse til Challenger/Cuda..? |
http://www.newstalgiawheel.com/wheel_visualizer.asp |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|