AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

felgstørelse til Challenger/Cuda..?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20368
Side 1 av 1

Forfatter:  tomsan222 [ Søn 15. Jul 2012 13:24 ]
Innleggets emne:  felgstørelse til Challenger/Cuda..?

Lure på å kjøpe meg American racing torque thrust II eller M Felga til Challengeren, men fundera på kor store dei kan vere?
nokken som he prøvd forsjellige størelsa å veit ka som passa best?
fra 17" og oppover .. . . . :D :D 8)

Forfatter:  Pappa Wolf [ Søn 15. Jul 2012 19:22 ]
Innleggets emne:  Re: felgstørelse til Challenger/Cuda..?

http://www.newstalgiawheel.com/wheel_visualizer.asp

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/