AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Dekk til Trans Am 76
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20301
Side 1 av 1

Forfatter:  LarsB [ Lør 07. Jul 2012 17:48 ]
Innleggets emne:  Dekk til Trans Am 76

Skal ha nye dekk til min Trans Am. Har samme felger som her -- http://www.tachrev.com/JWwheels.htm -- i 15".
Har 235/60R15 nå og synes ikke de fyller hjulbuen godt nok. Hvordan hadde det vært med 235/70R15?
Hva er vanlig dim på disse bilene som fyller buen godt? Hvor brede dekk går på disse felgene? Er de 8" brede? Rally II skal de hete.
Hvem har best pris på BF goodrick radial T/A? Synes ikke eiker er veldig billige.

Forfatter:  camaro78 [ Lør 07. Jul 2012 18:47 ]
Innleggets emne:  Re: Dekk til Trans Am 76

timo på minnesund har billige dekk...

Forfatter:  LarsB [ Søn 08. Jul 2012 18:22 ]
Innleggets emne:  Re: Dekk til Trans Am 76

Takker. Sendte han en forespørsel på pris.

Forfatter:  afmn [ Tir 10. Jul 2012 16:32 ]
Innleggets emne:  Re: Dekk til Trans Am 76

Du burde ha disse på den bilen :) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=34855875

Forfatter:  LarsB [ Ons 11. Jul 2012 00:43 ]
Innleggets emne:  Re: Dekk til Trans Am 76

Må vel til å valse å greier da? Hvit skrift på andre siden?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/