| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Dekk til Trans Am 76 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20301 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | LarsB [ Lør 07. Jul 2012 17:48 ] |
| Innleggets emne: | Dekk til Trans Am 76 |
Skal ha nye dekk til min Trans Am. Har samme felger som her -- http://www.tachrev.com/JWwheels.htm -- i 15". Har 235/60R15 nå og synes ikke de fyller hjulbuen godt nok. Hvordan hadde det vært med 235/70R15? Hva er vanlig dim på disse bilene som fyller buen godt? Hvor brede dekk går på disse felgene? Er de 8" brede? Rally II skal de hete. Hvem har best pris på BF goodrick radial T/A? Synes ikke eiker er veldig billige. |
|
| Forfatter: | camaro78 [ Lør 07. Jul 2012 18:47 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dekk til Trans Am 76 |
timo på minnesund har billige dekk... |
|
| Forfatter: | LarsB [ Søn 08. Jul 2012 18:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dekk til Trans Am 76 |
Takker. Sendte han en forespørsel på pris. |
|
| Forfatter: | afmn [ Tir 10. Jul 2012 16:32 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dekk til Trans Am 76 |
Du burde ha disse på den bilen |
|
| Forfatter: | LarsB [ Ons 11. Jul 2012 00:43 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dekk til Trans Am 76 |
Må vel til å valse å greier da? Hvit skrift på andre siden? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|