Mustang R-916 skrev:
fjørene er kanskje litt seget...og det er gjort noe spesiellt med selve opplagringa av blafjøra...den ene er lengre nede en den andre...hvorfor det er gjort er jeg litt usikker på men kanskje det har noe med evt vridning under akselrasjon...alt er plukket ned av tidligere eier...dette har jeg bilder av...så mulig fremre blafjørfeste ikke er helt der dem bør vær....gjør iallfall et forsøk på og flytte den er 2-3mm viss det går.....
kan ta noen bilder i morgen så dere ser hva jeg mener.....
Når det gjelder fremre festet så er det mulig å gjøre "guldstrand mod" dvs å flytte opp bolthullet 3/4". Begge innfesingebne må være på samme hullet.
Det som og gjelder er at når du trekker til bolten som holder foringen e må bilen stå med vekt, ikke fritthengende hjul. dette kan gi "bind" i foringene.
Mål høyden fra bakken til underside kanaler og sammenlign. då får du grei indikasjon på fjørene.