AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Problem med bremsen på venstre side, trenger hjelp/tips
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20270
Side 1 av 1

Forfatter:  MartinStensen [ Tir 03. Jul 2012 15:53 ]
Innleggets emne:  Problem med bremsen på venstre side, trenger hjelp/tips

Bremsen (tromel) på venstre side av bilen min sitter lit "fast" jeg merker det ikke når jeg kjører men det ryker av bremsen når jeg kar kjørt en stund. Er det noen som har tips til va det kan være og vordende man kan fikse det.

Forfatter:  Sigmund72 [ Tir 03. Jul 2012 16:06 ]
Innleggets emne:  Re: Problem med bremsen på venstre side, trenger hjelp/tips

Dette er noe som plutselig begynte ?
Prøve å justere på justeringsskruen som er i det lille hullet bak på Trommel ? Hånd/fot-brekket som henger ?

Forfatter:  MartinStensen [ Tir 03. Jul 2012 16:17 ]
Innleggets emne:  Re: Problem med bremsen på venstre side, trenger hjelp/tips

Jeg har nettopp kjøpt bilen og selgeren sa at jeg kansje måte stramme vaieren til fot - brekket.

Forfatter:  Sigmund72 [ Tir 03. Jul 2012 16:32 ]
Innleggets emne:  Re: Problem med bremsen på venstre side, trenger hjelp/tips

Tror ikke du skal stramme vaieren til fotbrekket hvis den subber tromlene så hardt.

det beste er å jekke opp bak, slik at dekket står fritt.... prøv å rotere det, og sjekk om det henger veldig fast.
Da ville jeg prøvd å løsne litt bak på justeringsskruen å se om den slapp taket.
Den skal subbe litt, men det er bare såvidt den tar borti trommelen.

Når du kjører og bremser hard, du føler ikke den tar til en side ?

Forfatter:  MartinStensen [ Tir 03. Jul 2012 16:42 ]
Innleggets emne:  Re: Problem med bremsen på venstre side, trenger hjelp/tips

Ok skal gjøre det.

Jeg har ikke bremset hardt siden den ikke er registrert enda, har ber kjørt den på prøveskilter. Og da kjentes den helt fin ut. Men tak for hjelpen skal ut å se.

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tir 03. Jul 2012 21:13 ]
Innleggets emne:  Re: Problem med bremsen på venstre side, trenger hjelp/tips

Flyttet den lige til rette plassen!
Velkommen ombord! :D :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/