| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bremse problem https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=20209 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | dieeinemupfel [ Ons 27. Jun 2012 20:01 ] | ||
| Innleggets emne: | Bremse problem | ||
Hei, har bytta komplett bremse bak sko,trommel osv. montere alt kjørte, og alt i orden. Bilen har vært in til EU kontroll fikk den ikke godkjent pga. dårlig bremsekraft bak, og han sa en splint er knekt ??? Ok. Kjørte ditt henta bilen og han viste meg splinten som er knekt. Etter jeg har demontert hele bremse fant jeg dette Vedlegg: Splinte.jpg [ 76.27 KiB | Vist 2159 ganger ] Og her er resten. Er det noen som kan sier meg hva har skjed ? Skjønner ikke det. Har retta det opp, men med første prøvetur da jeg bremste skjede samme igjen. Siste bilde er som den har vært etter nytt montering. Er takknemlig for all hjelp Vedlegg: bremse bak venstre side_1.jpg [ 76.24 KiB | Vist 2159 ganger ] Vedlegg: bremse bak venstre side.jpg [ 78.46 KiB | Vist 2159 ganger ]
|
|||
| Forfatter: | v8power [ Tor 28. Jun 2012 00:58 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bremse problem |
Auda. Er det hele ankerplaten som bøyer seg og gir etter? Hva er den laget av? Hjulsylinderen ser jo nesten ut som den er løs? |
|
| Forfatter: | dieeinemupfel [ Tor 28. Jun 2012 08:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bremse problem |
v8power skrev: Auda. Er det hele ankerplaten som bøyer seg og gir etter? Hva er den laget av? Hjulsylinderen ser jo nesten ut som den er løs? Ja det ankerplaten som bøyer seg. Vet ikke hva slags material det er kjøpte dem hos Arnes i sarpsborg har dem et mail og spørte hvordan det kan skjer dem er jo nytt. Hjulsylinder er fast det ser bare sånt ut pga. hele plate har bøyd seg. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|