Veit ikke hvordan metode du har brukt for å lufte, eller hva du kjenner til, men det er jo ett par forskjellige måter å gjøre det på;
Pumpe opp trykk, holde pedal inne, mens en venn åpner luftenippel, pedalen trykkes etter og holdes inne (ikke slipp pedalen tilbake, da suger den!), nippel skrues igjen og du kan da gjennoppta pumpingen til det er godt med trykk igjen, press på pedal, åpne ventil igjen... etc etc. gjenta til det ikke kommer luft, eller som jeg selv gjør om jeg er i tvil eller har problemer, gjenta maaange ganger, så er man sikker på at man får ut all luft.
Du har en metode som beskrevet av trboOle her, hvor du har en slange fra nippel (må være trang og tett) som går ned i en beholder med bremsevæske, eller da evt reservoar på bilen, ventilen åpnes, og det pumpes på pedal, dette krever en del pumping for å bli bra, men det fungerer oftest. (trykk pedal helt i bunn)
Du kan kjøre på med trykk i beholder/reservoar og åpne ventil til det er luftet en del væske, enten bare lufttrykk eller trykk med væske, men dette er litt vanskelig på disse amerikanske, bør da ha skrukork.
Du kan også lufte ved å suge på nippel. Monter sugeren på nippel, tettest mulig tilkobling. Start sugeren/vacum og åpne nippel. F.eks. så har biltema en bremseluftesuger. Har liksom spart meg for disse 700 kronene den koster, men for ett par uker siden kjøpte jeg meg den, og det er den faensmeg verdt !!

Forutsetter at du har trykkluft da

Du kan forsåvidt suge selv, men dette er da absolutt ikke å anbefale

Kan evt leie ei eskortedame e.l., men dette blir vel fort dyrere enn å kjøpe sugeren på biltema

hehe
Hva enn slags prosedyre du prøver, pass ALLTID PÅ AT DET ALDRI BLIR TOMT FOR BREMSEVÆSKE I BEHOLDER/RESERVOAR !!!!!
Ellers lykke til

- BMW 525 TDS '00 (solgt)
- Chevy Tahoe '04 *bruksbil*