AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Luftfjæring til amerikansk bobil
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=19812
Side 1 av 1

Forfatter:  yngjah [ Man 14. Mai 2012 21:38 ]
Innleggets emne:  Luftfjæring til amerikansk bobil

Jeg har en stor amerikansk bobil med langt overheng. Kunne derfor tenke meg å montere luftfjærer bak for å kunne heve den litt og gjøre den mer stabil.
Noen som vet hvem som kan hjelpe med dette sentralt på Østlandsområdet? Jeg bor i Askim.

Forfatter:  Diesel [ Søn 22. Jul 2012 09:25 ]
Innleggets emne:  Re: Luftfjæring til amerikansk bobil

Har du funnet ut noe ang.luftfjæring?
Har handlet en 37"Fleetwood å er på jagt etter det samme som du,

Forfatter:  Olav [ Man 23. Jul 2012 10:53 ]
Innleggets emne:  Re: Luftfjæring til amerikansk bobil

http://www.truck-trailer.no
http://www.ssspower.no/bobil.htm
http://www.luftfahrwerke.de/web_eng/einleitung.html
http://www.streetec.net/airride/airride.pdf

I tilegg så finnes det div amerikanske system...

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/