| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Luftfjæring til amerikansk bobil https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=19812 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | yngjah [ Man 14. Mai 2012 21:38 ] |
| Innleggets emne: | Luftfjæring til amerikansk bobil |
Jeg har en stor amerikansk bobil med langt overheng. Kunne derfor tenke meg å montere luftfjærer bak for å kunne heve den litt og gjøre den mer stabil. Noen som vet hvem som kan hjelpe med dette sentralt på Østlandsområdet? Jeg bor i Askim. |
|
| Forfatter: | Diesel [ Søn 22. Jul 2012 09:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: Luftfjæring til amerikansk bobil |
Har du funnet ut noe ang.luftfjæring? Har handlet en 37"Fleetwood å er på jagt etter det samme som du, |
|
| Forfatter: | Olav [ Man 23. Jul 2012 10:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: Luftfjæring til amerikansk bobil |
http://www.truck-trailer.no http://www.ssspower.no/bobil.htm http://www.luftfahrwerke.de/web_eng/einleitung.html http://www.streetec.net/airride/airride.pdf I tilegg så finnes det div amerikanske system... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|