AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Felger
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=19669
Side 1 av 1

Forfatter:  Sigmund72 [ Tir 01. Mai 2012 21:46 ]
Innleggets emne:  Felger

På bilen er det felger av ukjent sort.

Det som jeg stusser mest over er at hulla i felgen hvor muttere går igjennom er avlange.

Er dette noe som er ett kjent fenomen, og hvordan vil det arte seg på en EU kontroll ?

Vedlegg:
Filkommentar: Sånn ser felgene ut, vet de trenger en forkromming jobb. :-)
IMAG0175.jpg
IMAG0175.jpg [ 235.41 KiB | Vist 1679 ganger ]

Forfatter:  Mr Fox [ Tir 01. Mai 2012 22:21 ]
Innleggets emne:  Re: Felger

Før var det ikkje så uvanelig att felger hadde ovale bolthull (variabel boltsirkel) slik att dei passa på fleire bilmerker.
Blir nok ikkje godkjent viss kontrolløren legger merke til det.
Men eg veit om biler som har gått gjennom fleire EU kontroller med liknande felger. :lol:

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/