| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Felger https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=19669 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Sigmund72 [ Tir 01. Mai 2012 21:46 ] | ||
| Innleggets emne: | Felger | ||
På bilen er det felger av ukjent sort. Det som jeg stusser mest over er at hulla i felgen hvor muttere går igjennom er avlange. Er dette noe som er ett kjent fenomen, og hvordan vil det arte seg på en EU kontroll ?
|
|||
| Forfatter: | Mr Fox [ Tir 01. Mai 2012 22:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: Felger |
Før var det ikkje så uvanelig att felger hadde ovale bolthull (variabel boltsirkel) slik att dei passa på fleire bilmerker. Blir nok ikkje godkjent viss kontrolløren legger merke til det. Men eg veit om biler som har gått gjennom fleire EU kontroller med liknande felger. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|