| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Max bredde/innpress/et på oldsmobile 79mod? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=18948 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | OldisEinart [ Tor 23. Feb 2012 12:27 ] |
| Innleggets emne: | Max bredde/innpress/et på oldsmobile 79mod? |
Noen som veit om 10x15" crome stål felger det bl.a selger på amerikanskebildeler.no passer på oldsmobile delta88 uten å ta borti noe på innsida og uten at det stikker utom skjermkant? kom gjerne med erfaringer evt bilder blir endten sånne http://www.amerikanskebildeler.no/shop/ ... s_id=10750 eller disse http://www.amerikanskebildeler.no/shop/ ... s_id=10751 og har lyst på 4 x 295/50/15" http://www.amerikanskebildeler.no/shop/ ... s_id=12176 |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|