AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Max bredde/innpress/et på oldsmobile 79mod?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=18948
Side 1 av 1

Forfatter:  OldisEinart [ Tor 23. Feb 2012 12:27 ]
Innleggets emne:  Max bredde/innpress/et på oldsmobile 79mod?

Noen som veit om 10x15" crome stål felger det bl.a selger på amerikanskebildeler.no passer på oldsmobile delta88 uten å ta borti noe på innsida og uten at det stikker utom skjermkant? kom gjerne med erfaringer evt bilder 8)

blir endten sånne

http://www.amerikanskebildeler.no/shop/ ... s_id=10750

eller disse

http://www.amerikanskebildeler.no/shop/ ... s_id=10751

og har lyst på 4 x 295/50/15" :lol:

http://www.amerikanskebildeler.no/shop/ ... s_id=12176

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/