| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| bremseproblemer camaro https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=1785 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | chevy8 [ Søn 13. Mai 2007 12:10 ] |
| Innleggets emne: | bremseproblemer camaro |
hei.. nå har eg bytta følgende deler på camaroen: -nye bremsebånd og fjører bak -bremseklosser framme -hovedsylinder har lufta bremsene nå men her begynner problemet. eg får bremseveske ut alle ventilene. Men eg kan trykke bremsepedalen uten motstand halvveis ned mot gulvet før den blir stein hard. når eg jekker bilen opp,starter den og setter den i gir, klarer eg ikkje å stoppe bakhjulene med bremsen(utenom håndbrekket) .. eg lurer på hvorfor bremsepedalen min går halveis ned til gulvet uten motstand. og hva som bør sjekkes/byttes videre. takker for svar:) chevy8 |
|
| Forfatter: | elcamino [ Søn 13. Mai 2007 16:54 ] |
| Innleggets emne: | |
Feil justert hoved sylinder kan det være,og luft i hoved sylinder.. Ettersom parkbrems tar så er det vel ikke at det mangler å legge ut bandene til trommlene.. Noen tips hvertfall |
|
| Forfatter: | chevy8 [ Søn 13. Mai 2007 17:51 ] |
| Innleggets emne: | |
burde eg bytte hovedsylinderne bak? de har ikkje fungert på over 2år nå regner eg med... |
|
| Forfatter: | elcamino [ Søn 13. Mai 2007 20:30 ] |
| Innleggets emne: | |
Er jo meget mulig at det burde skiftes bremse sylindre bak da ja,ta dem ut og sjekk hvordan de fungerer |
|
| Forfatter: | Iroc [ Lør 26. Mai 2007 00:50 ] |
| Innleggets emne: | |
ta av tromlene og prøv å brems mens du ser om stemplene går utover, deretter prøv å dytt dem inn for hånd. går dem da tregt så bør de byttes. eller om det er lekkasje på dem da. |
|
| Forfatter: | Iroc [ Lør 26. Mai 2007 00:50 ] |
| Innleggets emne: | |
ta av tromlene og prøv å brems mens du ser om stemplene går utover, deretter prøv å dytt dem inn for hånd. går dem da tregt så bør de byttes. eller om det er lekkasje på dem da. |
|
| Forfatter: | chevy8 [ Fre 08. Jun 2007 23:00 ] |
| Innleggets emne: | |
hei:) har glemt å svare her:) men har fått orden på bremsene nå:) takker for svar |
|
| Forfatter: | terjekl [ Søn 10. Jun 2007 02:11 ] |
| Innleggets emne: | |
Sitat: men har fått orden på bremsene nå
Flott! ,men du fikk masse gode forslag underveis og da er det god kotyme at du forteller hva som skapte problemet og hvordan du løste det. Det vil si: oppsumer og forklar slik at andre kan lære av det. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|