| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Luft belger for å montere inni fjærene bak. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=1222 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Chevelle_68 [ Tor 25. Jan 2007 08:34 ] | ||
| Innleggets emne: | Luft belger for å montere inni fjærene bak. | ||
Har sittet å kiket på noe greier på summit. De er noen luftbelger en monterer inni fjærene bak. Noen som har prøvd noe slikt. Vurderer å montere de på capricen min. Den er so side og mjuke på ræva, heilt forferdeli å kjøyre. Har hi-jakers der no, men dei plagast eg kun med. Klarer aldri å holde oppe trykket. http://store.summitracing.com/partdetai ... 294925130+
|
|||
| Forfatter: | Jan Roar [ Tor 25. Jan 2007 21:03 ] |
| Innleggets emne: | |
Sikkert gode greier dette - men er det ikke både billigere og enklere å finne lekkasjen i High jackersene Hvis du blander litt Zalo - med vann , i en liten "spruteflaske" - fyller opp luftsystmet ditt - og gyver løs med Zalovannet - vil du jo se hvor lekkasjen er der det bobler Pleier ofte å være i en kobling lekkasjen er - det systemet du ser på hos Summit vil jo kunne lekke det også |
|
| Forfatter: | Chevelle_68 [ Fre 26. Jan 2007 21:02 ] |
| Innleggets emne: | |
Har igrunnen prøvd de meste med jekke rane. Har prøvd to sett jekkera og slanga. He prøvd å sjekka lekasja på forsjelige måta også. Men blir aldri kloke på dei uanset. Fylle dei opp med loft, å etter 3-4 tima he bilen sege ned igjen |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|