Heisann, jeg er en eier av en 1954 mod. Cadillac Serie 62 som jeg driver å sjekker i garasjen. Det er en litt snodig lyd i motoren og ved nærmere undersøkelse tror jeg det kommer fra servopumpen. Det er nesten som en "knattre-lyd" fra den, tror lyden blir kraftigere når motoren blir varm. Den tidligere eieren sa han hadde skiftet alle lagre og tetningsringer i fjor sommer. Har sjekket oljenivå og det var der det skulle være.
Er det noen der ute i det langstrakte land som har vært ute for dette eller eventuelt vet hva dette kan være....
På forhånd takk
