streetracer skrev:
Prøv å benklufte hovedsylinderen så får du nok pedal, har et bremsekit til 2500,- (Kinavare) på 56n min, tråkker pedalen inn 2-3 cm og har full brems. Hvis du må tråkke pedalen nesten i gulvet for å få bremser noe feil. Er nesten umulig å få ut lufta i hovedsylinderen uten å benklufte (dette kan du gjøre når den står i bilen) er som regel og med plastnipler til dette i kitene. Om du trykker 100 liter bremsevæske igjennom hele systemet, og ren væske kommer ut av alle niplene, så kan det godt være luft i sylinderen. Da får du lav pedal og klør deg i huet over hva som er feil.
(Som regel er det 2 hull på bremsepedalen, staget øverste hull hvis du ikke har bremsekraftforsterker, og nederste hull hvis du har)
https://www.youtube.com/watch?v=9bEPrO99B5ASkal teste med benklufting nå i kveld så håper jeg at alle de gode tipsene som har kommet frem her av dere hjelper meg, jeg har en teori om at i det øyeblikket jeg hektet av staget og flyttet det til nederste hull så ble på en måte presset satt i "fri" og ev luft sluppet frem for pedalen ble skikkelig bra etterpå så jeg skal få justert inn lengda igjen og lufte igjen som dere skriver

Har jo fått løst alt det andre med slegge, luftsag etc så jeg regner med å komme i mål.
Det jeg håper nå er om det er mulig og finne standard spindel istedet for disse 2" droppa så jeg kommer meg ut for og kjøre, ryker det en luftslange eller noe nå så ligger jeg på traversen midt på veien og da er det verre å få hjelp til og komme hjem, he he.
Droppa spindler er tøft men tror fornuften må brukes istedet
