AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Fre 26. Jun 2026 23:58

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Boltmønster F-body Trans Am
InnleggSkrevet: Man 15. Jan 2007 14:50 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
Nokon som kjenner boltmønster, innpress og senterhull for felger passende 87-90 Pontiac Firebird og Trans AM?

Og tips om biler som bruker tilsvarende felger det evt. går an å leite deler fra? Passer kanskje felgane heilt tilbake fra 1982 og fram til midten av 90-talet når ny modell kom?

Tidligere var det ei nettside som heitte www.kompressor.no som hadde ei nær komplett liste på dette, men linken dit virker ikkje lenger.


Sist endret av challenger den Fre 09. Feb 2007 19:04, endret 1 gang

Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 15. Jan 2007 15:29 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Er vel 5x4,75 som er bolt sirkel på den..Samme bolt sirkel for alle årene der..
Bmw felger av 5 serie passer.Så store felger med bred kant er mulig :lol:

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 15. Jan 2007 16:28 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
Takker for (som alltid) raskt svar her!!
Breid kant kler desse vognene godt! :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 16. Jan 2007 11:40 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 25. Feb 2006 18:16
Innlegg: 221
Bosted: Tiggerstaden
Challenger spør om GM-ting?!? :shock:
Har Dovre falt, eller hva det egentlig som skjer?

_________________
(OO/=====\OO)

'72 Challenger Rallye


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 16. Jan 2007 15:48 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
Ornamental skrev:
Challenger spør om GM-ting?!? :shock:
Har Dovre falt, eller hva det egentlig som skjer?


Orientere seg litt på technical facts .... æh .... :roll:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 16. Jan 2007 19:25 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
endelig skjønt det vil jeg si 8)

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 16. Jan 2007 19:38 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
Vinterbil, det da :wink:
Slit jo ikkje ut ein mopar på vintertrafikk Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 16. Jan 2007 20:57 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
challenger skrev:
Vinterbil, det da :wink:
Slit jo ikkje ut ein mopar på vintertrafikk Bilde


Har det noe med å gjøre at du ikke får dama til å kjøre Dodge Ram(Charger) 4x4 eller ;)

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 16. Jan 2007 21:03 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
widing skrev:
challenger skrev:
Vinterbil, det da :wink:
Slit jo ikkje ut ein mopar på vintertrafikk Bilde


Har det noe med å gjøre at du ikke får dama til å kjøre Dodge Ram(Charger) 4x4 eller ;)


Lukter litt på Durango også, det er meir eller mindre godtatt i huset. Det være 98 eller 99-import så den sna-art kan reggast som personbil.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 16. Jan 2007 21:30 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
challenger skrev:

Lukter litt på Durango også, det er meir eller mindre godtatt i huset. Det være 98 eller 99-import så den sna-art kan reggast som personbil.


Finnes jo endel Durango reget som varebil klasse 2 da

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 16. Jan 2007 22:06 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
Meiner du lett lastebil inntil 7500 kg? Det er i så fall sånn eg vurderer 98/99 modell av. Eg har ikkje sett Durango som varebil på grønne skilter, men det hadde vært den idèelle bilen for meg (oss!?!) da! Det står derimot ein original 7-seters Durango på autodb.no som koster over 300k :cry:

Det som er kjipt med lastebilreg på desse vognene er max fart 80 km/h, dobbel pris i bomringer, kjettinger i bilen og pliktig å stoppe på tungbilkontroller... For ikkje å snakke om at madammen ikkje har lov til å bruke den. :wink:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 16. Jan 2007 22:57 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
challenger skrev:
Meiner du lett lastebil inntil 7500 kg? Det er i så fall sånn eg vurderer 98/99 modell av. Eg har ikkje sett Durango som varebil på grønne skilter, men det hadde vært den idèelle bilen for meg (oss!?!) da! Det står derimot ein original 7-seters Durango på autodb.no som koster over 300k :cry:

Det som er kjipt med lastebilreg på desse vognene er max fart 80 km/h, dobbel pris i bomringer, kjettinger i bilen og pliktig å stoppe på tungbilkontroller... For ikkje å snakke om at madammen ikkje har lov til å bruke den. :wink:


Har sett dem med grønne skilter ja (3500 kg). Husker ikke hvilken årmodeller jeg har sett, men jeg mener det var rundt 98. Er jo to seter da. mener å huske de lå på rundt 160.000

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 19. Jan 2007 11:10 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
Ornamental skrev:
Challenger spør om GM-ting?!? :shock:
Har Dovre falt, eller hva det egentlig som skjer?


Selger trakk seg og ville beholde bilen i stedet så da er ikkje denne tråden aktuell enn så lenge. :?

Åpner gluggene på vidt gap igjen for ein Durango :lol:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 09. Feb 2007 19:06 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
challenger skrev:

Selger trakk seg og ville beholde bilen i stedet så da er ikkje denne tråden aktuell enn så lenge. :?

Åpner gluggene på vidt gap igjen for ein Durango :lol:


Egentlig blei denne tråden veldig off-topic på slutten, men Durango er i alle fall på plass. Ingen GM-plett på rullebladet :wink:

Har lagt bilde i tråden amerikanske bruksbiler.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support