AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 01:31

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 12 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: DEKK????
InnleggSkrevet: Tir 20. Jan 2009 14:02 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 01. Aug 2007 12:32
Innlegg: 369
Hvor kan jeg få billigst dekk til min 69 charger???

Størrelsene jeg er ute etter er:

235/60/15 foran
295/50/15 bak.


Har sjekket med sverre karhs,Amerikanske bildeler,Eiker motorshop,steinar stolen, interdekk,superdekk,ponyparts,megahjul + et par andre steder og ingen har noe under 4800kr. Går det ikke å få tak i noe billigere enn dette?? De megahjul har vel egentlig dekk men ikke noe inne før 2-3 mnd og da er det kanskje for sent. Og så er det også at de fleste som bestiller fra usa, MÅ ha litt forskudd på det og det er noe jeg ikke har akkurat nå.

Noen som har tips om hva jeg bør gjøre??? Kan få tak i BF GOODRICH 235/60/15 og 275/60/15 til 4000kr tror jeg. Er dette noe jeg bør gjøre? Vil egentlig ha 295 dekk bak til min 15x10 felg, men kan bli litt vanskelig og mye dyrere å få tak i. Blir det for smått med 275 i forhold til 295??

Hva syns folket????


Håper på kjapt svar, siden jeg må bestille snart.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: DEKK????
InnleggSkrevet: Tir 20. Jan 2009 14:07 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 08. Okt 2007 21:15
Innlegg: 34
Bosted: karmøy
Hei kjøpte 2stk 295/50/15 i dag hos anker i haugesund 900kr stykket.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: DEKK????
InnleggSkrevet: Tir 20. Jan 2009 18:13 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
Tidligere når eg har sjekka priser på BF Goodrich Radial T/A så har det vært best priser og utvalg hos Steinar Stolen. Spørst om det er lagervare nå, men det pleier være gode priser å få på "rester" etter sesongen om du er heldig og finner riktige dimensjoner.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: DEKK????
InnleggSkrevet: Man 26. Jan 2009 12:32 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 01. Aug 2007 12:32
Innlegg: 369
Tror det blir MASTERCRAFT AVENGER dekk bak i 295/50/15 med hvit skrift. Har fått bra tilbud om det.

Tenkte da å bare snu skriften innover hvis jeg ikke finner samme med hvit skrift foran.

ER det noen som vet hvilket merke/mønster som passer til de? Må ikke ha like dekk så lenge det er litt samme mønsteret.

Legger ved bilde her. Håper på kjapt svar.


Vedlegg:
Mastercraft.jpg
Mastercraft.jpg [ 19.35 KiB | Vist 9538 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: DEKK????
InnleggSkrevet: Man 26. Jan 2009 15:21 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 03. Jul 2008 13:24
Innlegg: 316
Bosted: Haugesund
Eg er sikkert på jordet her, men blir det ikke tull med rulle-retning på dekket om du snur skriften inn?

_________________
'88 Chevrolet G30 Starcraft, LX-series
After Dark Van & Truck
Vårmønstringen i Haugesund


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: DEKK????
InnleggSkrevet: Man 26. Jan 2009 15:56 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:16
Innlegg: 970
Bosted: Horten
meaty skrev:
Eg er sikkert på jordet her, men blir det ikke tull med rulle-retning på dekket om du snur skriften inn?


Skulle det være en bestemt rulle retning på de dekk (noe jeg tviler på at det er), så er det bare å bytte side på bilen.

_________________
BEEN`S GARAGE
SEX, DODGE AND ROCK'N'ROLL


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: DEKK????
InnleggSkrevet: Man 26. Jan 2009 16:50 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 01. Okt 2008 18:44
Innlegg: 478
Bosted: notodden city
dekket vist på bildet blir det ingen problem med å snu..har helt sikkert ikke rulleretning...det ser du på mønstret,og er det rulleretning så er det markert med pil på siden av dekket


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: DEKK????
InnleggSkrevet: Man 26. Jan 2009 17:07 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 01. Aug 2007 12:32
Innlegg: 369
Firma sa at det ikke var noe stress å bytte siden.

Noen som vet om litt billige dekk i samme mønster??? Skal ha 235/60/15 foran.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: DEKK????
InnleggSkrevet: Man 26. Jan 2009 23:05 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 01. Des 2006 19:23
Innlegg: 285
Bosted: Sunnmøre
http://www.dekkonline.com/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: DEKK????
InnleggSkrevet: Tir 27. Jan 2009 00:10 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 01. Aug 2007 12:32
Innlegg: 369
Skrev feil. Er det noen som vet om dekk som er i samme mønster som de mastercraft? MEnte ikke hvor det var billig men hva som passet. Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Eller hvor det går å få tak i mastercraft 235/60/15 dekk. Har prøvd men ikke stort folk som har det inne av en rar grunn.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: DEKK????
InnleggSkrevet: Tir 27. Jan 2009 13:59 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 01. Okt 2008 18:44
Innlegg: 478
Bosted: notodden city
Tbag skrev:
Skrev feil. Er det noen som vet om dekk som er i samme mønster som de mastercraft? MEnte ikke hvor det var billig men hva som passet. Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Eller hvor det går å få tak i mastercraft 235/60/15 dekk. Har prøvd men ikke stort folk som har det inne av en rar grunn.


cooper cobra selges i haugesund på anker as.pleie ha gode priser..ser ut til at det er likt mønster også:)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: DEKK????
InnleggSkrevet: Tir 03. Feb 2009 15:32 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 01. Aug 2007 12:32
Innlegg: 369
Akkurat hentet dekkene til å ha bak. Lagt ut bilde av dekket her. Noen merker/mønster som folk vet passer? På utkikk etter billige 235/60/15 dekk (2 stk).


Vedlegg:
Dekk.jpg
Dekk.jpg [ 57.55 KiB | Vist 9317 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 12 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support