Ok, Ta en vurdering, høres ut som han med fordel kunne ha hatt noen felger med mere backspacing, evt smalere dekk siden det subber i skjermkant. Da kan han beholde høyden og ha kult stuk hehe.
Man vil jo ikke kjøre rundt med høy snute heller.. Men dette er jo kanskje den dyre løsningen.
Jeg får akkurat ikke den blå biltema-jekken uten den svarte rundingen under crossmemberen på begge mine. Det gjør at headersen går klar av de aller fleste dumper, subber en sjelden gang her og der. Tror det er snakk om ca 8cm opp til crossmemberen. Noe særlig over 12cm klaring der ser ikke vedig senka ut spør du meg, dissa bilene har litt høyt karrosseri på en måte;)
Som regel er headers/eksos/crossmember der problemet oppstår om bilen er for lav. Ikke subbing i skjermkant, det handler mer om feil dekk/felg backspacing osv. Kanskje litt kjipe nyheter... dere får se hva som er best. Det er uansett bedre å kjøpe nye felger og få det riktig enn å kjøpe nye fjærer OG nye felger for å få det riktig

Hvis det ikke er snakk om så mye så kan sikkert en spacer av noe slag være den billigste løsningen.