Har en 88-k1500 som vil låse bakhjula ved hard nedbremsing, og dette er jo svært ubehaglig og farlig. Den har fått montert nye bremser rundt om uten at det hjalp. Bakbremser er justert etter boka, og i tilegg er kanten på skoa lagt litt. Bremsevarsellyset i dashen har lyst hele tiden, vet ikke hva som gjør det og hvordan man eventuelt resetter det. Bilen har ikke lastreguleringsventil for last i planet.
Har funnet ut at noe av problemet kan kansje ligge i at det er satt på en F44 heavy duty bakaksling, som har litt større trommler en orginalt.
Hva gjør denne elektronikkmodulen på bremsefordeleren? kan den skape problem og varsellampe?
Kan det være hensiktsmessig og eventuelt montere en wilwood justerbar fordeler, eventuelt en enkel spinneventil?

