mikaelbrun skrev:
Bilen har fulgt med et flyttelass. Har vist den en gang i Sarpsborg, men de mente jeg måtte vise den i Oslo, siden den var "kraftig" modifisert som de sa. Delene som sitter pÅ er lagd for Camaro, sÅ det er ikke no' sleggemekk.
Godkjenningspapirer er jo et fremmedord for det amerikanske marked, sÅ fÅr vel krysse fingrene.
Kjenner litt til det dettet der, slik jeg husker så ser vel de nedre bærearmene noe veike og hjemmelagede ut. Har fått litt blandet tilbakemeldinger gjrennom årene da det er litt vanskelig å justere inn/sette det opp. Har VBP bakfjører selv. Var innom den i ST.Petersburg FL når jeg handla dem. Kjekke folk. Om du trenger litt dokumentasjon så er de behjelpelige

men er ikke TUV så det hjelper sikkert lite.
Står det flyttegods i reg. papirene ?
Lykke til!