[quote="jones"
Var det ikke så at denne bilen kom utenfor asfaltkanten, noe som igjen førte til at føreren mistet kontrollen over bilen? Dette er jo strengt talt noe som kan skje med en hvilken som helst bil, det FORNUFTIGE og i mine øyne det eneste aktuelle, ville selvsagt være å oppgradert veinettet her til lands, istedet for å begrense bruken av gamle biler!! Å fjerne/forby "problemet" istedet for å tilrettelegge for folk er i mine øyne barnehagefilosofi, en filosofi som desverre blir praktisert alt for ofte her til lands.

[/quote]
Jeg er helt enig med deg. Men vi ser jo hvordan politikerne leser aviser og hvordan de forvrenger sannheten. Jeg skriver at jeg er redd for at dette kan påvirke fremtiden til veteranbilhobbyen vår, enhver ulykke/uhell vil desverre slå ut negativt. Hadde enda pressen kunne skrevet om alt det positive som veteranbilhobbyen gir folk, men positive hendelser selger jo ikke. Om du leser avisartikkelen en gang til, så ser du at dette med veteranbil er det man fokuserer på.
Vi får stå på, stem riktig ved neste valg, så er det et håp om at kanskje en ekstra generasjon kan få kjøre veteran før muslimene overtar hele styret her i landet. For da er det slutt er jeg redd

( sorry men jeg kunne ikke dy meg)