På tide med en liten oppdatering. Har siden sist fått ordet opp det meste i motorrommet. Fant ut at en pumpedel på forgasseren hadde smeltet sund under brannen. Kjøpte derfor ett overhalingsett, fiksa pumpa og fikk rengjort forgasseren utvendig og innvendig, greit etter ca en times bruk hehe. Men pulveret fra apparatet hadde vist kommet inn i forgasseren, selvom luftfilteret satt på. Så greit å få gjort sikkelig.
Hadde egentlig tenkt å sende bort bilen når det kom til lakkering og sånt, men bestemte meg for å gjøre det selv. Gøy og gjøre alt selv! Jeg sprøyta den med epoxy i fjord bare for å "låse" den, sånn at det ikke skulle bli no rust, men det blir jo pusset bort når jeg forhåpentligvis pusser den rett. Hadde ikke trodd den var så bulkete, men jammen kommer det frem mange småbulker her og der.
Fikk endelig kjøpt lim og limt scoopet etter 4-5år, nå er det endelig limt.
Limet skulle vist limes på bart metal, så målte opp og pusset ned. Tror det er nok lim til å flyte ut, så det ikke står no åpent metall. Kjedelig om det skulle begynne å ruste! Sprøyta på svart under scoopet, tilfelle man ser oppunder der. Også er panseret såpass bulkete akkurat ved scoopet, så for å få press på limet, så skrudde jeg der med skruer, ble en haug av dem, men var nødvendig for å få det jevnt ned til. Skruene tar jeg ut igjen når det har tørket sikkelig også blir det glassfibersparkel for å jevne det med panseret ellers.
Det var så langt jeg har kommet til nå. Jeg håper å bli ferdig med sparkling og retting av bilen, så jeg får sprøyta den med fyller i høst.