AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Fre 19. Okt 2018 05:34

Tidssone UTC + 1 time




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: 57 skyliner
InnleggSkrevet: Søn 03. Mai 2015 16:14 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Søn 03. Mai 2015 16:02
Innlegg: 1
Etter å ha havarert gearkassen ,har jeg bestemt meg for å midlertidlig sette inn en 390 motor med en FMX gearkasse .
Denne motoren og gearkassen har sittet i en Ford F-100 jeg kjøpte for noen år tilbake.
Motoren start og gikk veldig pent,men bilen lot seg ikke gire .
I dag har jeg åpnet bunnpanna på kassen og fant ut at skifteren (gaffelen) ikke satt riktig .
Dette fikk jeg ordnet og den fungerer perfekt når jeg veksler mellom girene . Satte så inn nytt filter og bunnpakning.
Så var det tid for å sette inn converteren ,byttet simmeringen på akslingen og gjorde rent for smuss .
Så oppdaget jeg at converteren ikke hadde di 2 hakkene som sitter på tappen ?
Har sett litt på google og ser at det er to typer convertere ,med eller uten di 2 hakkene .
Mulig jeg er dum ,men jeg vet ikkeforskjellen på dette . Kan noen hjelpe meg denne forklaringen .? På gearkasse tappen så er det to hakk som converteren skal moters mot ?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support