Hei og god jul folkens.
22 desember gikk jeg til anskaffelse av en 35 mod. Nash Lafayette.
Orginal bil som er fedig oppsveiset
Ønske og visjonen er riktig lowrider med noe mer pudder under huven.
Nash kom aldri så langt att di fikk produsert noen V8 så når man skal ha en V-blokk så må man gå til konkurentene
Jeg er litt anti-GM så jeg har lyst til å bygge med 351C eller 351W fra Ford..... men i den annledning ønsker jeg å høre fra dere både + og - angående di forskjellige motor valg og eventuelt hvorfor jeg skulle gå for ett eller annet fra GM
Kjører dette spørsmålet nå i første omgang da det ikke er innkjøpt motor og gir ennå.
Hotrodder gikk for manuell kasse i sin -34 Roadster og det er tanken hos meg også.
For å få den luckˋen jeg er ute etter kommer jeg til å gå for air-springs
Disse skal da om mulig monteres på en Jaguar bak akslig..... noen synspunter?
Dette er mitt første bygg så jeg har liiiiite kjøtt på beina når det gjelder denne type bygg/ rodding så er veldig interesert i konstruktiv kritikk.... både positivt & neggativt
Så kjør på!!
Bilder kommer!
-Trond-
_________________
1935 Nash Lafayette, Fremtidig Street rod, Byggetid 3-6 år(2018)
Kan følges for intereserte
http://nsra.no/forum/index.php?PHPSESSI ... pic=2140.01973 Buick Riviera Boat-Tail