AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Fre 29. Mar 2024 09:18

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 54 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Tor 08. Mai 2014 21:50 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tor 22. Okt 2009 11:21
Innlegg: 493
Slik værmeldingene ser ut nå,torsdag kveld ville jeg seriøst vurdert å kjøre eliminering ferdig lørdag ! F.eks 2 kvalrunder, så eliminering. Er jo ikke så mange, så det burde gå rimelig kjapt :D Mellom rundene, og for de som blir slått ut hadde jeg kjørt test så lenge som mulig utover kvelden. Kjøring søndag hadde jeg sett på som ekstra bonus...Men jeg er jo ikke med å bestemmer noe som helst i NDRG da...og været trenger jo ikke bli som det ser ut nå :mrgreen:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 08. Mai 2014 22:06 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 28. Mar 2008 10:08
Innlegg: 2570
Bosted: Oslo
Jeg for min del er veldig uinteressert i hele elimineringen. Gøy å vinne sikkert for den ene, men for alle er det kulere å få kjørt så mange runder som mulig. Ti runder iløpet helga feks hadde vært gøy:)

_________________
If it ain`t broken don`t fix it


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 09. Mai 2014 09:30 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tor 22. Okt 2009 11:21
Innlegg: 493
Jeg kjørte vel 22 el 23 runder i Valle på EN dag for ca 10 år siden :D Hva de som satt på tribunen mente,vet jeg ikke men etter det jeg husker var det ikke mange igjen på slutten :lol:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 12. Mai 2014 14:24 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tor 22. Okt 2009 11:21
Innlegg: 493
holeshot skrev:
.og været trenger jo ikke bli som det ser ut nå

Nok en gang bommet de med værmeldingene for Gmoen. Denne gang heldigvis til fordel for alle som var der :D
Alle fikk kjørt ferdig (tror jeg) og vi som satt hjemme ønsker vi hadde tatt turen likevel... :lol:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 13. Mai 2014 17:41 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 04. Jan 2012 20:49
Innlegg: 44
Bosted: Nedre Eiker
Vi var heldig med været ja, men hadde en del problemer med bilen.
Både vann og olje lekasje og sleit med at motoren gikk varm.
Spøy frostvæske utover hele start plata, men det var bare å tørke opp, fylle på vann
og prøve på nytt..:-)
Fikk bare kjørt to drag på lørdag, men alt gikk veldig mye bedre på
søndag. Bortsett fra en breakout i første eliminerings runde..:-)

https://www.youtube.com/watch?v=TKXBcD4eDcc


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 20. Mai 2014 14:25 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 13. Jul 2012 10:10
Innlegg: 130
Rokkern- Takk for sist!. Du var fraværende på søndag? Selv om det var eliminering, hadde du fått kjørt 4-5 drag.

Vel- påmeldingslista for Summer- Nat's er glissen i 11.00- klassen. To påmeldte nå!
Dessverre går påmeldinga så tidlig ut... kun tre dager igjen. Noen som skal værra me?????


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 20. Mai 2014 14:59 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 28. Mar 2008 10:08
Innlegg: 2570
Bosted: Oslo
Ford347 skrev:
Rokkern- Takk for sist!. Du var fraværende på søndag? Selv om det var eliminering, hadde du fått kjørt 4-5 drag.

Vel- påmeldingslista for Summer- Nat's er glissen i 11.00- klassen. To påmeldte nå!
Dessverre går påmeldinga så tidlig ut... kun tre dager igjen. Noen som skal værra me?????


Takk for sist !
Var moro:)
Lista med trøbbel ble litt lang dessverre. Starta siste draget med 105 grader på motoren, uten viftereim. Og en starter som var HELT GÅEN. Og mye oljedamping fra breathers og dekk uten feste. Like greit å gi seg mens leken er god,

Var egentlig fornøyd med lørdagen, dårlige tider men har nye dekk som ligger hos Steinar Stolen og håper at det hjelper på 60foten og at tidene ellers henger ok med. De blir akutt ganske dårlige de drag radialene når de er nede på slitemerket. Kommer i Juni, men blir bare kjøring på meg på fredag og lørdag. Noe jeg forsåvidt er helt dus med. Er hypp på å kjøre bedre tider og selve konkurransen er ikke så farlig for meg så lenge det er bracket. Rein heads up 11.00 sek breakout så er jeg all in fit konkurranse.
Håper på å ligge på 11.1x med oppsettet som er nå med bra feste og fint hjulløft på begge sider.

_________________
If it ain`t broken don`t fix it


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 20. Mai 2014 15:12 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 28. Mar 2008 10:08
Innlegg: 2570
Bosted: Oslo
Gikk godt bilen din Ford347! Har du posta i den "hvor fort går kjerra di på stripa" tråden jeg laga her for ei uke sida?;)

_________________
If it ain`t broken don`t fix it


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 20. Mai 2014 22:38 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 13. Jul 2012 10:10
Innlegg: 130
Halla igjen. Bra det blir flere der oppe. Ser du skal nedover til Fredrikstad og? Tror jeg står over, men hadde vært moro.

Tja- tjo- skulle vel ha posta i tråden, men du vet.... Jeg er litt flau over å ha europeer inne på US- forumet... I den forbindelse: deita ei amerikansk dame en gang. Hun var 100% sikker på at Caprien var en US- bil. Så der!


Litt teknisk trøbbel er jo grunn nok til å stå over. Personlig sliter jeg med en Astro T5 som er lei å få i 2. og 4. gir. Håper å klare bedre girskift ved neste forsøk. Skal ha et oljeskift, og det kan være nok. Har mye å hente i starten og- som du snakker om på 60- foten. Jeg har begynt å skjønne litt mer om hva som skal til på startplata for å få en god start og håper det kan løsne.

Snakkes


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 54 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support