Karmann skrev:
Sjåføren som omsider kom var kjempehyggelig og veldig hjelpsom da, det skal han ha.
Her tar du opp en sak jeg vil påpeke.. Ikke for å vri tema over på noe annet altså..
Men som sjåfør selv, vil jeg bare få si at DET ER IKKE VÅR SKYLD!
Selvsagt er sjåføren hyggelig og grei.. Han gjør sin del av jobben.. Det er ofte dere kunder/mottakere som ike er greie.. Dere kjefter oss sjåfører huden full, for at varer er seine, mangler eller til tider, kommer for tidlig!
Det blir som at jeg skal kjefte opp damen bak disken hos Expert, når telefon abo jeg kjøpte av de, er treigt! Hun har bare solgt det, ikke laget det, ikke fremstilt tilbudet eller noe annet, enn å få en jobb, som innebar å selge en vare for en tredjepart!
Slik er det med oss sjåfører og..
Så slutt å kjeft på oss når varen endelig kommer!
Sorry, måtte bare få det ut.. Utenom det har jeg ikke noe konstruktivt å komme med, da jeg ikke har kjennskap til JC! Eneste er at jeg brukte USPS til en liten forsending fra Cali til Skien (t-skjorte og genser), men de og fikk samme problemer som dere lister opp her.. Og uten mulighet å kontakte de, da man måtte ha en US adresse for å surfe seg gjennom alle punktene før man fikk skrevet noe til de.. Og telefon var bare automatisert.. Måtte til slutt kontakte de jeg kjøpte varen av, for å be de sjekke opp i status!
Noe som resulterte i penger tilbake, da varen var borte.. Og varen på døren 2 dager etterpå (bare 1,5 mnd etter de seinest skulle ha kommet!), gratis varer er fint