Ellers har jeg fått installert sentrallås i bilen (med fjernstyring til og med), bagasjeromsåpner (også på fjernstyring), fikset elektriske vindusheiser som var trege, montert en brukbar radio med nye høyttalere og basskasse og renset interiøret skikkelig og smurt opp vinyl og skinnseter. Når jeg monterte den nye radioen hadde jeg ikke hjerte til å sage istykker det gamle imiterte tredekselet, så jeg fikk skaffet til veie et som allerede var klart for 1 din radio. Så det som gjenstår å få tak i nå er original option cruise kontroll og montere dette så har jeg en rimelig fullutstyrt Lebaron. CB walkie talkie er også på plass
Når det gjelder eksteriøret, så har den fått en grundig polering, og fått på pin stripes som da den var ny. I tillegg har jeg bestillt helt nye 255/60r15 dekk med hvit skrift som skal på de retro tøffe chrome felgene som satt på når jeg kjøpte den. Nye hjulbuer bak skal sveises på med tid og stunder, og montere de tidsriktige skvettlappene bak. Dobble bremselys i hattehylle har jeg også utstyrt den med, typisk stæsj fra gamledager
Maskinelt har jo alle oljer og filtre vært byttet, på motoren flere ganger for å være sikker på at gammel olje er flushet ut! Komponenter for å konvertere og bytte deler av AC-anlegget ligger også og venter på neste sesong. Regner med konverteringen fra R-12 til R-134a ikke er allverden
I tillegg har jeg vasket motoren x antall ganger og gått over med svart lakk der det trengtes!
360 motoren maler som en katt og selvom den ikke er noe rakett så drar den helt ok
Kassa er en 904 som tidligere nevnt, den girer fint og kickdown fungerer utmerket. Bakakselen byttet jeg olje på, tror det er sperreaksel på den, så puttet sånn tilsetning i oljen. Er en 8.25 aksel og regner med utvekslingen er hissige 2.45
_________________
Tas viss notiek no Marijas ielas, Rīgā