AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Man 11. Des 2017 23:41

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Man 20. Okt 2014 21:50 
Avlogget
Rookie
Rookie

Jeg vurderte og kjøpe en bil for en stund siden. Siden statens vegvesen ikke var helt samarbeidsvillige ble planene droppet. viewtopic.php?f=28&t=25385

Her er bilen som ble vurdert.

Bilde

Dette er en Triple e Commander 961 fra 1993. Den ene av 2 biler i Europa av dette slaget. Den ble importert i 2000. Det finnes flere Triple e Commander i Norge, men ikke av denne typen fra tidlig 90 tallet.
Denne bilen ble brukt av en av eierne av Triple e i Canada som omkledningsrom på enkelte happenings frem til den ble importert hit i 2000. Denne bilen er 9,88 lang.

Jeg ventat da en liten stund. Også dukket en annen bil opp. Nemmelig den andre bilen av dette slaget. 1992 Triple e Commander 771. Denne er nesten helt lik bortsett fra at den "bare" er 8 meter.
Denne ble solgt ny i Norge i 1992 til en jeg kjenner godt. Han hadde bilen frem til 2010. Første gang jeg satt i denne bilen var i 1992. En liten stund før bilen ble solgt fra forhandleren. Jeg var da 6 år gammel. Bilen fikk også ny lakk utvendig i 2002. Da fikk den motivet fra en 2002 model lakkert.
Det er litt småtteri her og der som må fikses. Og noe har allerede blitt fikset.
Her er bilde av den jeg kjøpte :)

Bilde

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Yahoo [Bot] og 7 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet