Har da endelig gått til innkjøp av en 69 Camaro..
Har hatt kontakt med tidligere eier lenge nå og grunnet lite bruk/at bilen ikke var helt ferdig så ringte han meg og sa han vurderte og selge
da var jeg ikke vond å be. kjenner godt til bilen da jeg kjenner flere tidligere eiere. også en fordel å vite at bilen ble totalrestaurert for 20 år siden og ser fortsatt like strøken ut.. da er det i alle fall godt utført arbeid som er gjort
Digger fargen og finishen på lakken, foruten ett par tre lakksår så er den vannvitig fin.
har desutten ett ganske friskt vognkort, godkjent med 454 og twin turbo.. effekt står det ikke noe på
Slenger med noen bilder!
Nå sitter det en 588 med 750hk og 1050nm med 4L80E kasse med manuelt ventilhus, Corvette c4 bremser og oppgradert understel rund baut. orginal panseret ligger på rommet
en helt sinsyk respons og selvsagt helt vill og kjøre....
her fra en Amcar reportasje fra 1995 med BB og twinturbo.. bilen har vært lite brukt siden restaureringen og ser fortsatt like strøken ut.. han jeg kjøpte den av har hatt den i 12 år uten å kjøre i en eneste regnskur.. ( sikkert derfor vindusviskerene ikke virker... hehe )
Bilde fra 88 når en kompis av faren min hadde den.. Da satt 302n i den, snurra vistnok tett opptil 10 000rpm satt 5.38 uvt i bakakslingen.. ikke noe tull!