På tide med ein liten oppdatering på framdriften no i sommer.
Har fått løfta karosseriet av ramma og plassert det i ein heimelaga karosserisnurre.
Vedlegg:
459604_4112165808105_482660614_o.jpg [ 47.64 KiB | Vist 6372 ganger ]
Vedlegg:
458256_4112163128038_1369142371_o.jpg [ 51.74 KiB | Vist 6372 ganger ]
Vedlegg:
411273_4112164488072_2035373506_o.jpg [ 46.52 KiB | Vist 6372 ganger ]
Etter å ha lese meg kraftig opp på montering av corvette bakaksling på 55-57 chevy
tok eg kontakt med eit firma i USA- Det enda opp med at eg kjøpte nokre deler som forenkla monteringen.
Det eg hadde gjort før var greit nok forutan støtdemperfestene som ville hindre full fjæringsveg.
Eg fant også ut at eg ville senke bilen meir bak. No har eg fått akslingen på rett plass. Det gjenstår støtdemper fester og stab.stag.
Vedlegg:
011.JPG [ 69.3 KiB | Vist 6372 ganger ]
Vedlegg:
010.JPG [ 67.94 KiB | Vist 6372 ganger ]
Vedlegg:
010.JPG [ 67.94 KiB | Vist 6372 ganger ]
Meiningen min var og benytte meg av ei TH350 gearkasse som eg har, men no er eg begynt å få lyst på ei 4l80e kasse da eg har lese
att dette er ei solid kasse. Eg må bestemme meg for dette før eg plasserer den fremste avstivaren på ramma, er det nokon som kan hjelpe meg med
dette valget , komme med synspunkter ?