En liten oppdatering.
Seter er jo et problem siden jeg mangler de, men lånte sofaen fra en 1952 Country Squire vi har stående.
Bakseter er verre..
Har noen jeg tenkte bruke, men der passer bare setet. Ryggen blir alt for høy.
Så regner med å lage en rygg.
Skal ha Mexetepper over alle seter uansett.
Det elektriske er nesten ferdig.
Gjenstår lading, hovedlys og blinklys foran.
Horn fant jeg fra den gamle 57 Angliaen min (første bilen jeg hadde).
De hadde 2 kraftige horn med "usalyd".
Dette dreiv jeg med 2 Mai, og var jo litt artig da jeg åpna det ene for å justere det
Fått tak i knotter og montert radio
Sandblåst og lakkert felger i primer ispedd Owatrol.
Fått tak i orginalt luftfilter og ventilkåper, så det ser litt mer "orginalt" ut.
Har rydda litt i pluggledninger og diverse etter bildet ble tatt.
Måtte lage grillen, og er nesten ferdig med den.
Tennene er bakre støtfangerhorn fra 1958 Pontiac.
Er ikke helt bestemt på plasseringen ennå, så de er løse på bildet.
Etter å ha kjørt endel rundt på tunet med den i sommer, tok jeg igår sjansen på en litt lenger kjøretur.
Så tok den ned på veien, og fikk dratt igjennom gira. (bor på landet)
Det fungerte bra, men det romla litt mye i bakakslen.
Det var jeg egentlig klar over, så neste blir å bytte diff i den.
Ellers fungerer bilen fint nå. Starter lett og går pent.
Hadde en plan om BT i høst, men får se hva jeg rekker.
Har litt hus jobbing på gang også...
Tok noen bilder sammen med 53`n igår.
1953 Ford Sunliner & 1953 Mercury
1954 Ford & 1953 Ford
Fortsatt god sommer