AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Man 19. Nov 2018 01:40

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 393 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Ons 20. Jun 2018 09:05 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Ser bra ut :D blir solid denne bilen her hehe.

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 22. Okt 2018 13:22 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Må skryte litt: Har vært bortreist på kurs i en periode, hvor bilen har stått parkert på flyplassen. En dag på kurs begynte det plutselig å hagle med telefoner og SMSer til meg på lydløs. Så i første pause måtte jeg ringe tilbake og høre hva som sto på. Og her er bakgrunnshistorien som jeg ikke fikk med meg, da jeg var på en annen kant av landet:

Ikke så langt hjemmefra holdes det på å spilles inn en spillefilm, med store, nasjonale aktører. En av «statistene» i filmen var en 19noenog90 Jeep XJ. Men dagen før bilen skulle kjøres opp på settet fikk bileier motorhavari. Og da ble rådyrene gode, da regissøren VILLE ha en slik bil. Det ble sondert høyt og breitt, på Facebook og i de lokale bilmiljøene. Og produksjonen ble til slutt anbefalt 2 lokale XJer, som begge er endel «grovere» enn originalt, og hvor eier kunne akseptere noen nye riper og skrammer i lakken... Den andre bilen sto i smådeler under oppgradering, så også den bileieren anbefalte min bil! Så da var det bare å få organisert at filmproduksjonen fikk lokalisert reservenøkkelenl min, og få hentet bilen min der den sto langtidsparkert på flyplassen!

Så mens jeg har vært bortreist på kurs, så har Jeepen min fått kost seg på små grusveier og gjennom små busker og krattskog!

So, you heard it here first: I 2020 er det premiere på en ny, norsk storfilm på kino under arbeidstittelen «Miss Osaka». Ser dere nøye etter vil dere kanskje kunne kjenne igjen en av stjernene i filmen!

Bilde

1965 Plymouth Barracuda 4,5
1978 Dodge Ramcharger 5,2
1987 Jeep Cherokee 4,0
Garasjen deres

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 02. Nov 2018 17:33 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Gratulerer med en vakker bil! Det er mange av oss som drømmer om en slik :)

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 393 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support