Utrolig lenge siden jeg har oppdatert her nå.
Ble jo nye Wilwood bremser i 12,19" og 6 stemplet. Valgte 12,19" for at de fleste 15" felger skulle gå. Men så klart hadde 15" rallye wheels ikke klaring, så kjøpte ett sett med 17" rallye wheels fra Wheel Vintiques med 245/50-17 Khumo. Da ble det god klaring, og synes de ser utrolig bra ut.
Har også gjort ferdig under bilen. Ble byttet ut en god del gulvplater. Ryddet også opp torpedoveggen. Setter inn Vintage Air, og da blir det lite stasj på torpedoveggen, og det er jo flott. Kun 4 slange gjennomføringer som skal gjennom der.
Skal også flytte batteriet bak, så da satte jeg inn to flotte gjennomføringer fra Moroso, til + og -. Skal også sette inn ett jording kit fra American autowire, som egentli bare er en jordingskabel med 3 koblingsbokser, en i bagasjen, en inni kupen og en i motorrom. Da bør det bli god jording.
Blir også satt inn Painless Wire sett. Ble så jeg valgte Painless framfor American Autowire pga de også har sikringsboks med torpedogjennomføring som original, men ledningene tilpasser en selv.
Nå blir det nok snart å montere karossen. Lenge siden det har vært på rammen nå, så blir moro å se hvordan stuket blir med senket hekk
Junior hjelper til med nye hjul
Merk, han har fastnøkkel i hånda !
Alle slanger og rører ble festet med syrefaste gummibelagte klammer.
Ble også noen sprekere dempere fra Ridetech enn de som var med luftfjørings kittet.
Torpedo forvandling
Undersiden