Litt forklaring å kanskje..
Kjøpte en grei bil, så fin ut, men viste seg å ha store rustskader som var skjult meget godt.
Driver i bilfaget, men klarte faktisk ikke se dette ved handling.
Så en enkel oppussing ble til full restarering..

Plukka ned allt, fikk den sandblåst å grunnet med 2k epoxy.
Begynte å ta ut gulv, torpedovegg å inndre kanaler. yttre kanaler skal og byttes, men tar de
når resten er på plass.
Gulv i bagasjerom og rammevangene bak skal og byttes, står for tur
nå.
Er mindre hull i ruteramma forran, å litt i dashbord v frontrute. Dette er kun småting jeg tar tilslutt.
Kjøpte nytt gulv, helt. Å kanaler. Ny torpedovegg, nye framskjerme, innerskjermer, å skin på bakskkjermene.
Nye rammevanger og bagasjeroms gulv er og på lager

Mye tenking, måling å avstiving. Pluss at jeg tenkte ta den i rette jiggen på jobben før jeg sveiser for mye, for å sjekke at allt er rett.
Bilen skal ha en 2002 LS1 motor, med kompressor. Har kjøpt inn baer bremser, 13" skiver forran, og 12" bak. Hullborra å slissa skiver. Bakakslingen skal byttes etterhvert, har kjøpt inn en T56 6 trinns gearboks. Allt blir satt opp med datasprut for enklere optimalisering. Har og kjøpt inn nye bærebruer, og tannstang styring er på handlelappen. 4link bak.
17" foose felger, som blir til 18"
når bilen er ferdig. Lakkering blir mest trolig Tangerine orange, men tofarget, ikke helt bestemmt enda. Billet rattstamme, med tilt, stor stereo, dynamat i hele bilen.
Seter og interiør kommer etterhvert, veit ikke helt hva slags seter jeg går for. Tenkte lage interiør selv delvis, med spesial laga dørsider, trekk mm. Men, er et prosjekt jeg tenkte bruke et par år på, så tiden vil vise