meaty skrev:
Har ikke hørt at noen har fått nedregget fra C1 til B på lenge nei, det kreves fortsatt "dokumentasjon på fysisk endring fra produsent".
Dersom du klarer å finne en mimibuss som er under 3500kg totalvekt så er det jo greit, for det får du omregistrert til kl B, men mistenker at det ikke er så fryktelig mange av de rundtom...
Ja jeg fant bare en kl-b minibusss under 3500kg men det er g20 da........ og han ville ha 72k for bilen -_-
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43372801Og han har skrevet dette i annosen: "Pratere,drømmere og verdensmestere må gjerne finne en annen bil å ringe på!"
og jeg har ikke lyst til og bruke er enn 40-50k....det er kraftig inflation på disse bilene siden folk seller kl-b for dobbelt så mye som de med C1 når det da bare er et fjærblad eller to som er fjernet og u-boltene byttet/strammet ;(((
kl-b bilene hadde kanskje vært billigere hvis Russen ikke hadde ødelagt 70% av bilene i landet -__-
Det ser ut som at de som regget ned har tjent store penger og de som ikke regget ned sitter igjen med svarteper...