AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 11:08

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Fre 30. Sep 2011 11:23 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 27. Jan 2009 10:21
Innlegg: 81
Bosted: Stange
Vi har nå fått montert opp utstyret for å legge chrome.
dette er ikke konvensjonell chrome som de fleste kjenner til fra før. denne er sprøytbar, og kan legges på det meste. ALT SOM KAN LAKKERES KAN KROMMES!!
dette må ikke sammenlinkes med chrome-lakk e.l.
Dette blir speilblankt!!
Chrome-belegget kan også overlegges med farge for å lage ekstremt spesielle show-effekter.
vi er klare for oppdrag, og håper det er interesse for dette.
formålet her blir kanskje mest brukt til MC og MC deler, listverk til bil, deler til veteranbiler osv.
men som sagt så kan det meste krommes! bilstereo-forsterkerdeksler, toppdeksler, pyntegjenstander, motorromdetaljer og mye mye mye mer!
også større gjenstander er mulig å kromme. mulighetene er uendelige!
for mer info og priser, skriv her, send PM, eller mail til post@korsbakkenauto.no.
Eksempelbilder av de siste prøvene vi har laget:
Vedlegg:
DSC_0546.jpg
DSC_0546.jpg [ 67.61 KiB | Vist 18005 ganger ]

Vedlegg:
DSC_0547.jpg
DSC_0547.jpg [ 63.56 KiB | Vist 18005 ganger ]

Vedlegg:
DSC_0548.jpg
DSC_0548.jpg [ 63.7 KiB | Vist 18005 ganger ]

Vedlegg:
DSC_0549.jpg
DSC_0549.jpg [ 60.38 KiB | Vist 18005 ganger ]

_________________
-78 mod Chevy Caprice Coupe 'daily driver'
-08 mod Chevy suburban 'arbeidsbil'
-72 mod Plymouth Cuda 'solgt'
-92 mod Honda NSX 'sommerbil'
-82 Chevy caprice stv 'solgt'
-79 Chevy Caprice 'solgt'
-90 Chevy suburban 'solgt'


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 30. Sep 2011 19:17 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 24. Feb 2006 11:51
Innlegg: 599
Bosted: La Roche-Cannilac
Tja, kva tek dykk sånn ca. for å spraye en pinglete bakfanger?

_________________
1964 Ford Fairlane 500 "Betty Ford"
Life in the Fairlane!

http://fairlaneforums.easyphpbb.com/index.php

http://www.youtube.com/watch?v=UD48OX1w ... re=related


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 30. Sep 2011 19:37 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 12. Sep 2009 11:19
Innlegg: 2935
Bosted: Stavanger
Er det noe slikt

http://www.sprayonchrome.com/equipment.html

_________________
1965/2004 Mustang mach1
1970 Plymouth GTX 440 6 Pack
1970 plymouth GTX 440
1982 Opel manta 2.0i 16v
2013 citroen berlingo
2008 peugeot 408 Gass/bensin
VW sharan 2003 1.8 Turbo. 190 hk. 300Nm Brukt bilen fra helvete.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 30. Sep 2011 19:55 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 27. Jan 2009 10:21
Innlegg: 81
Bosted: Stange
PaleRider skrev:
Tja, kva tek dykk sånn ca. for å spraye en pinglete bakfanger?

send meg bilde og mål på mail så skal jeg finne pris til deg. :)
grogei skrev:

det er riktig på en prikk! :P

_________________
-78 mod Chevy Caprice Coupe 'daily driver'
-08 mod Chevy suburban 'arbeidsbil'
-72 mod Plymouth Cuda 'solgt'
-92 mod Honda NSX 'sommerbil'
-82 Chevy caprice stv 'solgt'
-79 Chevy Caprice 'solgt'
-90 Chevy suburban 'solgt'


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 30. Sep 2011 23:39 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Søn 27. Jan 2008 20:48
Innlegg: 2838
Bosted: Bergen
Har sett biler og sykler på bla SEMA show med slik lakk. Jækla tøft synes nå jeg. (Ihvertfall hvis man er første man som har det.)
Hvor mye dyrere er det enn vanlig lakk? Regner med det er billigere enn "ordentlig" forkromming av feks en støtfanger?

_________________
Forhjulstrekk er feminint
To much rice makes me sick!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 01. Okt 2011 00:40 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 27. Jan 2009 10:21
Innlegg: 81
Bosted: Stange
v8power skrev:
Har sett biler og sykler på bla SEMA show med slik lakk. Jækla tøft synes nå jeg. (Ihvertfall hvis man er første man som har det.)
Hvor mye dyrere er det enn vanlig lakk? Regner med det er billigere enn "ordentlig" forkromming av feks en støtfanger?

her har du en mustang på SEMA med denne "lakken" helt sykt!!! :)
http://www.youtube.com/watch?v=wI8aPaHIclQ
prisene er rimeligere enn normal chrome ja, men er noe dyrere enn lakk. mer spesifikke priser kan gies på forespørsel. :)

_________________
-78 mod Chevy Caprice Coupe 'daily driver'
-08 mod Chevy suburban 'arbeidsbil'
-72 mod Plymouth Cuda 'solgt'
-92 mod Honda NSX 'sommerbil'
-82 Chevy caprice stv 'solgt'
-79 Chevy Caprice 'solgt'
-90 Chevy suburban 'solgt'


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 01. Okt 2011 00:53 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 12. Sep 2009 11:19
Innlegg: 2935
Bosted: Stavanger
Hvor hard er denne i forhold til ekte chrome, da tenker æ om den tåle masse slitasje, eller blir det kjapt ripe.

_________________
1965/2004 Mustang mach1
1970 Plymouth GTX 440 6 Pack
1970 plymouth GTX 440
1982 Opel manta 2.0i 16v
2013 citroen berlingo
2008 peugeot 408 Gass/bensin
VW sharan 2003 1.8 Turbo. 190 hk. 300Nm Brukt bilen fra helvete.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 01. Okt 2011 11:19 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 27. Jan 2009 10:21
Innlegg: 81
Bosted: Stange
grogei skrev:
Hvor hard er denne i forhold til ekte chrome, da tenker æ om den tåle masse slitasje, eller blir det kjapt ripe.

denne er det klarlakk over, så den tåler akkurat like mye som lakken på bilen din.
kan også poleres om du får småriper som ellers på bilen. :)

_________________
-78 mod Chevy Caprice Coupe 'daily driver'
-08 mod Chevy suburban 'arbeidsbil'
-72 mod Plymouth Cuda 'solgt'
-92 mod Honda NSX 'sommerbil'
-82 Chevy caprice stv 'solgt'
-79 Chevy Caprice 'solgt'
-90 Chevy suburban 'solgt'


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 03. Okt 2011 11:23 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 06. Jun 2007 02:10
Innlegg: 353
Bosted: Larvik
Hadde vært fint hvis du kunne lagt ut noen grunnleggende priser her.

evt pris pr felg, støtfanger, speil...

Noen begrensning på størrelse?

_________________
I Love my Chevy <3


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 03. Okt 2011 17:24 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 18. Feb 2010 23:36
Innlegg: 173
du skal få bilder med mål på diverse deler hos meg hvertfall :D

_________________
46' Chevy Pickup rod prosjekt

i build my car to have fun, not to worry about fuel

old chevy's never die

HIGHWAYMEN car club of Norway


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 03. Okt 2011 19:45 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 27. Jan 2009 10:21
Innlegg: 81
Bosted: Stange
Lanzin skrev:
Hadde vært fint hvis du kunne lagt ut noen grunnleggende priser her.

evt pris pr felg, støtfanger, speil...

Noen begrensning på størrelse?

jeg skal se hva jeg får til med noen eksempel-priser i nærmeste fremtid. :)
er i utgangspunktet ikke begrensinger på størrelse, men vi er litt forsiktige med å ta inn veldig store jobber til å begynne med.
det er fullt mulig å kromme en hel bil om lommeboka strekker til. ;)
noe spesielt du tenkte på? :)
oldchevy skrev:
du skal få bilder med mål på diverse deler hos meg hvertfall :D

bare å slenge over bilder og info!;)

_________________
-78 mod Chevy Caprice Coupe 'daily driver'
-08 mod Chevy suburban 'arbeidsbil'
-72 mod Plymouth Cuda 'solgt'
-92 mod Honda NSX 'sommerbil'
-82 Chevy caprice stv 'solgt'
-79 Chevy Caprice 'solgt'
-90 Chevy suburban 'solgt'


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 03. Okt 2011 20:04 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 18. Feb 2010 23:36
Innlegg: 173
Har sendt deg mail på mailadressen i første innlegge nå :wink:

_________________
46' Chevy Pickup rod prosjekt

i build my car to have fun, not to worry about fuel

old chevy's never die

HIGHWAYMEN car club of Norway


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 19. Nov 2011 21:06 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 27. Jan 2009 10:21
Innlegg: 81
Bosted: Stange
litt moro i lakkboksen i helga. :)
6 stk prøver som etterhvert skal få litt forskjellige farger, en modellbil som skal stå på kontorpulten, og en hjelm for en kunde. 8)
vad tycks?
Vedlegg:
DSC_0731.jpg
DSC_0731.jpg [ 104.76 KiB | Vist 17553 ganger ]

Vedlegg:
DSC_0735.jpg
DSC_0735.jpg [ 116.07 KiB | Vist 17553 ganger ]

Vedlegg:
DSC_0738 (2).jpg
DSC_0738 (2).jpg [ 84.45 KiB | Vist 17553 ganger ]

Vedlegg:
DSC_0735 (2).jpg
DSC_0735 (2).jpg [ 99.56 KiB | Vist 17553 ganger ]

Vedlegg:
DSC_0731 (2).jpg
DSC_0731 (2).jpg [ 135.96 KiB | Vist 17553 ganger ]

_________________
-78 mod Chevy Caprice Coupe 'daily driver'
-08 mod Chevy suburban 'arbeidsbil'
-72 mod Plymouth Cuda 'solgt'
-92 mod Honda NSX 'sommerbil'
-82 Chevy caprice stv 'solgt'
-79 Chevy Caprice 'solgt'
-90 Chevy suburban 'solgt'


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 29. Nov 2011 23:57 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 27. Jan 2009 10:21
Innlegg: 81
Bosted: Stange
Dagens fangst...
avsluttende klarlakk på noen deler, og diverse farger på resten av prøvene.
Jeg liker seriøst den lilla og den blå altså!!! =D>

Vedlegg:
DSC_0759.jpg
DSC_0759.jpg [ 120.09 KiB | Vist 17465 ganger ]

Vedlegg:
DSC_0760.jpg
DSC_0760.jpg [ 101.38 KiB | Vist 17465 ganger ]

Vedlegg:
DSC_0764.jpg
DSC_0764.jpg [ 110.44 KiB | Vist 17465 ganger ]

Vedlegg:
DSC_0765.jpg
DSC_0765.jpg [ 106.56 KiB | Vist 17465 ganger ]

Vedlegg:
DSC_0766.jpg
DSC_0766.jpg [ 122.85 KiB | Vist 17465 ganger ]

_________________
-78 mod Chevy Caprice Coupe 'daily driver'
-08 mod Chevy suburban 'arbeidsbil'
-72 mod Plymouth Cuda 'solgt'
-92 mod Honda NSX 'sommerbil'
-82 Chevy caprice stv 'solgt'
-79 Chevy Caprice 'solgt'
-90 Chevy suburban 'solgt'


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 30. Nov 2011 00:06 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
vakkert, krom i forksjellige farger


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support