AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 28. Mar 2024 12:37

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 69 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Søn 18. Mar 2012 13:06 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 24. Jun 2011 16:40
Innlegg: 208
Flotte bilder:) Skal vera Amcars medlemstur til høsten.. Sema i Vegas og California.. Gleder meg ein del og er moro sjå bildene du legger ut..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Tor 12. Apr 2012 12:09 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 28. Mai 2007 16:25
Innlegg: 63
Bosted: Oslo
Fin tråd med mange fine bilde bilder:) Skal snart tilbringe en helg i New York i forbindelse med en jobbreise. Noen som har tips om noe bilralert som kan være verdt å få med seg fra New York city?

_________________
RocketMan

73 Corvette


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Fre 27. Apr 2012 18:39 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 10. Feb 2009 17:35
Innlegg: 420
Vet ikke om så mye i New York, men er jo helt sikkert noe i området.
Men derimot så har jeg akkurat kommet hjem fra 3 uker i Las Vegas! Perfekt ferie! Var først på Viva Las Vegas Rockabilly Weekend. Fikk kun med meg torsdag og fredag, og ikke så mange konserter som jeg kunne tenkt meg. Lørdag var visst den beste dagen men da var jeg i bryllup. Svært opplegg så blir helt sikkert tur dit igjen! Anbefales sterkt! Her kommer en liten smakebit, da jeg ikke har mye tid til å legge ut bilder i dag! Men i morgen blir det bedre med tid!!!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Litt modifisert Volvo PV :-)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde



Jaja, det var det jeg fikk tid til i dag. Flere bilder kommer i morgen!

_________________
36 Chrysler Airflow C9
48 Chevy Coupe
60 Chevy 10 Apache
60 Oldsmobile NinetyEight Celebrity Sedan
63 NSU Prinz IV
69 Chevy Caprice
74 Chevy C10 Custom DeLuxe
84 Buick LeSabre Limited
03 Chrysler PT Cruiser StreetCruiser
08 Jeep Patriot


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Lør 28. Apr 2012 13:30 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 10. Feb 2009 17:35
Innlegg: 420
Her er noen flere bilder fra Viva Las Vegas!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Pickuper var det en god del av også! Og så tøffe de blir når de ar LAAAAAAV! Spør om 60 Apachen min må få seg ned mot bakken etter hvert også!!! :D

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Sånn vil jeg også ha!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Var jo no lekkert på 2 å se på også! Som en ser ut fra skyggen så var det ganske populært!!! :D

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

_________________
36 Chrysler Airflow C9
48 Chevy Coupe
60 Chevy 10 Apache
60 Oldsmobile NinetyEight Celebrity Sedan
63 NSU Prinz IV
69 Chevy Caprice
74 Chevy C10 Custom DeLuxe
84 Buick LeSabre Limited
03 Chrysler PT Cruiser StreetCruiser
08 Jeep Patriot


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Lør 28. Apr 2012 17:44 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 10. Feb 2009 17:35
Innlegg: 420
Vi fannt ut at naboen til bror min er en gammel hotrodder og våpensamler. Han brukte å jobbe som weapon designer under utprøvinga av atombombene osv. Han er 83 år gammel og ser ut som en 60åring så tror han har vært radioaktivt behandlet oppgjennom årene. Han bygde huset, sammens med kona, i 1959 og da var det 16000 personer som bodde i Las Vegas og det var rett før mafiaen begynte å bruke penger her. Bra med 100 ganger økning av befolkningen på 50 år i Vegas.
Uansett, så hadde Phill drevet med hotrods oppgjennom tiden, og gata de bodde i var full fest hele tiden. Noe av det værste han hadde var en Tbucket med en litt for kvass chevymotor. Etter en kveld med kompisene og mye dram ble det bestemt å teste T-bøtta for første gang. Plutselig så han kun himmelen og måtte slippe gassen. Han bestemte seg med en gang at denne bilen måtte han selge.
Lista over alle bilene han hadde var allt for lang til at jeg husker den, men han har hatt det meste. Rodder, Mustanger og Thunderbirds. Virket som han var mest glad i Ford produkter, men ville helst ha chevy drivverk i dem.
Nå hadde han en ufattelig fin 40 Ford, som var helrestaurert tilbake til gammel rod stil. I tillegg hadde han en 93 Cadillac 2 seter med Northstar stående i garasjen med 30k miles på telleren og til daglig kjørte han en ganske ny Thunderbird.
Har dessverre ikke alle bildene her men slenger inn noen.

Bilde

Kul bar han hadde på bakrommet!

Bilde

Bilde

Sunn interesse!

Bilde

Bilde

Bilde

Cadillac

Bilde

Bilde

Bilde

_________________
36 Chrysler Airflow C9
48 Chevy Coupe
60 Chevy 10 Apache
60 Oldsmobile NinetyEight Celebrity Sedan
63 NSU Prinz IV
69 Chevy Caprice
74 Chevy C10 Custom DeLuxe
84 Buick LeSabre Limited
03 Chrysler PT Cruiser StreetCruiser
08 Jeep Patriot


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Søn 29. Apr 2012 09:53 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 10. Feb 2009 17:35
Innlegg: 420
Var jo så heldi å bli 30 da jeg var i Vegas og fikk en ufattelig bra bursdagsgave fra frua! http://www.exoticsracing.com/ Her får en leid mye sprekt og var ett bra opplegg. De har veldi mange forskjellige biler og kjøper inn nye hele tiden. Kriteriene for bilene er at de må selges i USA og må ikke koste mere enn 1 mill dollar!!!
Først var det en 30min briefing før en fikk sitte på rundt løypa i en Porsche Cayenne og deretter var en klar for å kjøre selv med instruktør. Var veldi fornøyd med instruktørene og de pushet på slik at en fikk til svinger og mere og mere fart. Ingen fartsbegrensinger!
Må nok desverre innrømme at Aston Martin V8 Vantage er drømmebilen min og da måtte jeg så klart kjøre den. I tillegg skulle jeg egentlig kjøre Corvette Grand Sport (som er en Z06 med 430 hk LS3 motor) og Lamborghini Gallardo. Dessverre kjørte bror min varm Corvetten slik at jeg kjørte Porsche 991 Carerra S i stede. 5 runder per bil, men skulle vel egentli hatt minimum 7 runder for etter 5 runder begynte jeg virkelig å få til fart!
Aston var ufattelig moro å kjøre og var enkelt å komme inn i kjøringa og fikk fort til svingene.
Gallardon var brutal. Satt som støpt på veien og gikk ufattelig bra! Adrenalin fra start til slutt.
991 fikk jeg ikke helt til. Rattet var litt feil justert slik at henden mine stoppet i knærne hver gang jeg svingte mye. Kjørte 2 runder slik før jeg fikk justert opp rattet og brukte de 3 siste rundene på å komme inn i kjøringa av bilen. Sikkert en moro bil dette også men kunne mye heller tenkt meg Corvetten.
Til slutt ble det 2 runder rundt banen som pasasjer i en Corvette Z06 med en utrolig dyktig sjåfør som visstnok var drifting ekspert. Ble mange utrolig breie svinger i full fart! Tøft.
Her er noen bilder og beklager hvis det blir for mye europeiske biler!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Her skal det kjøres Aston Martin. Instruktøren så mere ut som en hiphopper men var ingen tvil om at han kunne bilen og banen og han var flink til å pushe meg til å ta svingen, gi gass, bremse, giring osv.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Her er bilen jeg skulle kjøre, men som bror min kjørte varm. Ikke så rart at de blir litt varme når det i tillegg var 38 grader i lufta.

Bilde

Bilde

Og så ble det Gallardo. Jeg er jo ganske lang så det ble ikke plass til å ha hjelm på.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Og her er bobla :p

Bilde

Bilde

"Driftingbilen"

Bilde

Bilde



Jeg må dessverre si at jeg har blitt litt Mustang mann etter denne turen..... :shock: Måtte leie meg en litt moro bil ettersom jeg hadde bursdag osv. Kjørte en del i den nye Camaro SS convertible som noen kamerater av meg hadde leid. Veldi fin bil og god å kjøre. Men hadde lyst til å prøve noe annet også. Tenkte å ha Challenger RT ettersom gutten var med og barnestol er nødvendig. Men han managern hos Hertz sa at jeg heller burde prøve Mustang GTen hvis jeg likte litt sprekere biler. Så da ble det 8 dager i Mustangen. Utrolig bil. Grom lyd, bra sprek og sitter veldi bra på veien. Fikk glatt inn barnesetet baki og hele familien var fornøyd. Ufattelig bil som koster hele 35k dollar ny, altså 210000 kr ny :oops: Får man i det hele tatt en ny bil i Norge for den prisen? Helt ufattelig.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde


Speedway Blvd!!! Her bør folk med litt motorinteresse ta seg en tur. Her foregår allt! Dragracing, NasCar, IndyCar, Exotics Racing er her, Shelby har fabrikken sin her og mye mere!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

På Shelby Museum har de gratis omvisning hver dag kl 1030. Da får en sett litt hvor de bygger Cobra og litt hvor de bygger om Mustangene. Var mange GT500 SuperSnake på gang. De bygger om ca 40 Mustanger hver måned.
Museet er åpent hver dag, mandag til lørdag, og er også gratis mens omvisninga er kun kl 1030.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

_________________
36 Chrysler Airflow C9
48 Chevy Coupe
60 Chevy 10 Apache
60 Oldsmobile NinetyEight Celebrity Sedan
63 NSU Prinz IV
69 Chevy Caprice
74 Chevy C10 Custom DeLuxe
84 Buick LeSabre Limited
03 Chrysler PT Cruiser StreetCruiser
08 Jeep Patriot


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Søn 29. Apr 2012 10:07 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 11:35
Innlegg: 888
Bosted: Sandnessjøen
Herlige bilder! Får ikke mindre lyst å reise over etter dette...

_________________
68 Ford Mustang HT 390FE/C6/9"Detroit+++ viewtopic.php?f=3&t=14706
88 Ford F-250
Xèr-96 Blazer-98 Mustang-95 Astro AWD-94 Suburban-86 Camaro Z28-80 Mirada-79 Catalina-64 Pontiac Lemans-82 Regal-64 Fairlane


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Søn 29. Apr 2012 12:07 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Herlige bilder , så ihvertfall en 4-5 biler som var på round up i Austin helga etter 8)


Elsker denne Mexe stilen , Bombs.
8)

Bilde

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Tir 01. Mai 2012 09:19 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 10. Feb 2009 17:35
Innlegg: 420
Sinnsyk tøff stil det der ja!

pontchief skrev:
Herlige bilder , så ihvertfall en 4-5 biler som var på round up i Austin helga etter 8)


Elsker denne Mexe stilen , Bombs.
8)

Bilde

_________________
36 Chrysler Airflow C9
48 Chevy Coupe
60 Chevy 10 Apache
60 Oldsmobile NinetyEight Celebrity Sedan
63 NSU Prinz IV
69 Chevy Caprice
74 Chevy C10 Custom DeLuxe
84 Buick LeSabre Limited
03 Chrysler PT Cruiser StreetCruiser
08 Jeep Patriot


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Tir 01. Mai 2012 09:37 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 10. Feb 2009 17:35
Innlegg: 420
Var en tur i Zion Canyon. Fantastisk plass! http://www.zioncanyon.com/ Skikkelig opplegg. Går shuttelbusser oppover i canyonen og en kan hoppe av og på som en vil. Veldig mye stier/opparbeidede gangveier slik at en kan gå flere turer. Lengden varierer fra 5 min til dagsturer. Vi gikk en tur som tok ca 2 timer. Anbefales! Kjøretur på ca 2,5 time fra Vegas!

Mustangen og broderens Corvette.

Bilde

Bilde

Shuttelbussen

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

_________________
36 Chrysler Airflow C9
48 Chevy Coupe
60 Chevy 10 Apache
60 Oldsmobile NinetyEight Celebrity Sedan
63 NSU Prinz IV
69 Chevy Caprice
74 Chevy C10 Custom DeLuxe
84 Buick LeSabre Limited
03 Chrysler PT Cruiser StreetCruiser
08 Jeep Patriot


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Tir 01. Mai 2012 11:02 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Kjempestilig natur , har ikke vært tid og økonomi til så mye reising i USA etter at huset ble kjøpt , men har en plan om å kjøpe en gammel bil Vancouver Seattle , har noen venner der og så kjøre ned til Texas derifra , Bonneville salt flats ligger høyt på "Må gjøres før jeg dør " lista :lol: .

Holder på å spare penger nå til en tur til Don Garlits Museumet i Florida til høsten , far til min svigersønn i Tx har drevet med racing hele livet ,men aldri vært der, så vi skal ta han med på guttetur dit.
8)

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Tir 01. Mai 2012 14:05 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 10. Feb 2009 17:35
Innlegg: 420
Ja, fantastisk natur! Bonneville ligger høyt på lista mi også! Skulle så absolutt ha vært der når det er litt racing! Vært moro å sett på! Men jeg har også lyst til å farte rundt om i Tx. Fikk sansen for den staten når vi var på rundturen i 09! Det er jo så ufattelig mye å se der. Fantaserer for tiden om å ha en lengre periode i USA (+/- 1 år) for da får en jo sett utrolig mye. Broderen har en svær svanehals campingvogn til F350, så da kan en jo ta lengre turer uten problem!
Blir fantastisk guttetur til Don Garlits! B-)

_________________
36 Chrysler Airflow C9
48 Chevy Coupe
60 Chevy 10 Apache
60 Oldsmobile NinetyEight Celebrity Sedan
63 NSU Prinz IV
69 Chevy Caprice
74 Chevy C10 Custom DeLuxe
84 Buick LeSabre Limited
03 Chrysler PT Cruiser StreetCruiser
08 Jeep Patriot


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Tir 01. Mai 2012 14:56 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 10. Feb 2009 17:35
Innlegg: 420
Var en kjapp tur til Hope. Ble kun 3 dager denne gangen. Mtte fornye førerkortet mitt, så da var det greit å ha noen dager der.
Første jeg gjorde når jeg kom til byen var å stikke hodet inn i garasjen å sjekke hvordan det sto til med gamlingene. De sto der så stilli under trekkene sine å ventet på å bli startet å få litt frisk luft. Var jo moro å endeli få se 60 Oldsmobilen. Har jo ikke sett den før, selv om jeg har eid den i nesten ett år.

Endelig luft å få!! :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde



Har ofte vært og snoket på nabogården til min mor. Der har det stått utrolig mange tøffe gammelbiler. Allt fra 30/40 tillat til nyere årganger. Han som eier farmen har kjøpt mye biler, brukt de og så forlatt de på farmen når han hadde fått i nye. Har tidligere tatt mange bilder så har ett par albumer hjemme med bilder derfra. Fikk høre første kvelden jeg var der at nå holdt de på å ryddet opp på den farmen. Stålprisene er ganske høye så han bestemte seg for å få krunsjet allt! Ble sjokkert! Første tingen om morgenen etter ble å ta turen dit å se seg rundt om igjen. Fannt ein kul 59 Buick Stasjonsvogn som jeg virkelig ville ha. Snakket med Larry og jeg skulle få den for 200 dollars. Det var ca det han fikk per bil. Men etter mere inspeksjon så fannt jeg ut at det ble allt for mye jobb dessverre. Allt av gulv var borte osv, så det ble vel så de krunsjet den også. Tror han tok vare på noen få av bilene...
Gikk rundt og tok mange bilder. De fleste gamle skurtreskene var krunsjet, men de hadde heldigvis ikke begynt på bilene. Skulle hatt en uke på meg for å plukket detaljer osv, men hadde dessverre ikke tid. Men her er noen bilder. Som dere ser er mye veldi dårlig, noe har gått som demolition derby biler og noen er krasjet. Ble litt sentimental når jeg gikk rundt der å forsto at jeg ikke kunne rømme hit flere ganger...

Bilde

Bilde

Bilde

Dette var skurtreskere dagen før

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Denne kommer nok til Norge med tiden! Kul 7up maskin :D

Bilde

Bilde

Det begynte å regne noe utrolig den andre dagen jeg var der og det ble utrolig bløtt. Det ble nok mye jobb å få løs denne!

Bilde

Soloppgang på prærien!

Bilde

_________________
36 Chrysler Airflow C9
48 Chevy Coupe
60 Chevy 10 Apache
60 Oldsmobile NinetyEight Celebrity Sedan
63 NSU Prinz IV
69 Chevy Caprice
74 Chevy C10 Custom DeLuxe
84 Buick LeSabre Limited
03 Chrysler PT Cruiser StreetCruiser
08 Jeep Patriot


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Tir 01. Mai 2012 16:53 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 10. Feb 2009 17:35
Innlegg: 420
Bilde

Bassenget i Hope. Ganske lik farge som Oldsen!

Bilde

Ny dagligvarebutikk og cafe i Hope. Taket på den gamle fallt ned forrige vinter.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Naboene har samlet utrolig mye oppgjennom åra. Han døde i fjor, så hun holder på å slanke samlingene en del. Fikk tak i en god del bensinprodukter, blant annet noen av disse kannene.

Bilde

Bilde


Huset. Har planer om å bygge på garasjen etterhvert. Trekke ut en trippelgarasje i vinkel på den gamle.

Bilde

Bilde


Nyserviced 1960 Oldsmobile 98 Celebrity Sedan. Ny olje og filter, flushet kjølesystem og ny frostveske, forstilling ol. oppsmurt, sjekket og etterfyllt alle andre vesker, støvsugd innvendig og vask av ruter og til slutt 2 x 12 pakk med Budweiser og Pabst Blue Ribbon. Samlet sum ble $148. Hva hadde dette blitt her i Norge tro?

Bilde


Søskenbarnet mitt og familien har kjøpt seg ny doning. 2012 Dodge Ram 3500 Longhorn edition med ALLT av utstyr. Sinnsykt tøft interiør som er preget av gamle cowboy sadler. I tillegg ei grei campingvogn med plass til 7 og en liten garasje hvor de har en liten BadBoy elbil med seg. Gromt!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde


Da var bilene atter en gang pakket inn og forlatt til neste gang.

Bilde


Kjørte sånn kjapt forbi Tommy Boy Street Rods i Colgate på vei til Fargo og flyplassen. Fikk ikke tid til å stoppe innom han, men ser han har begynt grunnarbeidet til en ny garasje, og har noen nye prosjekter!

Bilde

Bilde

_________________
36 Chrysler Airflow C9
48 Chevy Coupe
60 Chevy 10 Apache
60 Oldsmobile NinetyEight Celebrity Sedan
63 NSU Prinz IV
69 Chevy Caprice
74 Chevy C10 Custom DeLuxe
84 Buick LeSabre Limited
03 Chrysler PT Cruiser StreetCruiser
08 Jeep Patriot


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Airflow in the USA
InnleggSkrevet: Tir 01. Mai 2012 19:39 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Lør 17. Mar 2012 20:01
Innlegg: 273
Her var det mange fine bilder.. :D

Har selv vært i Zion, kjempe fint der.. Vi gikk "the narrows", altså en tur som du går i elva, utrolig opplevelse..Anbefales fordi som er i de traktene.. :wink:

_________________
1988 s10 Blazer (død)
1988 s10 Blazer
1991 s10 Blazer (tilsalgs)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 69 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support