59 Coronet skrev:
T-K skrev:
Noen er fornøyd...andre ikke.
Den såkallte inspeksjonen med klare instrukser og beskrivelse om hvordan bilen måtte være ble ikke tatt hensyn til hos meg.
Det ble rett og slett og hive pengene ut ruta. Det var feil og defekter ved bilen som er helt umulig og overse ved en en inspeksjon, hvilket gjør at jeg tviler i hele tatt på at det var noen inspeksjon , ellers så gir vedkommende han bruker til inspeksjonene blaffen.
Snakket seinest i dag med 3 andre som har fått inspeksjon ifølge med kjøp og det var samme begredelige tilbakemeldingen.
Svar på konfrontasjon om alle feil og mangler besvares med: "sånt må man regne med"
Hva er da vitsen med og betale penger for en inspeksjon?
Må få lov til å henge meg på denne .
Hadde samme opplevelse for en 2-3 år tilbake,og tok det opp her på forumet.
Gadd ikke å diskutere med Brian her på forumet,så jeg skrev bare at folk måtte se selv hva de gjorde.
Ser ut som om at han har vært litt "romslig" med flere enn meg.
Har tatt inn 11-12 biler,og er kun lurt en gang,det var når jeg søkte hjelp av Usa konsulenten.
Kommer ALDRI mere til å ha noe med det firmaet/personen å gjøre.
59 Coronet har benyttet dette forum tidligere til å spre negativ og feilaktig info om vårt firma - og beskyldninger om å ha blitt "lurt" er fremdeles grunnløse.
At ting ikke alltid går på skinner skjer i det virkelige liv, og i 59 Coronet sitt tilfelle ble problemet underleverandører som ikke holdt sine lovnader, men det er da helt tullete å beskylde firmaet som fikk hjem bilen din for å ha lurt deg.
Du fant selv bilen din på eBay, vi ordnet betaling, henting og levering/henting til forskjellige underleverandører, samt innkjøp av Air Ride og shipping til Norge.
Det var Sonny`s Autointeriør og firmaet som skulle montere Air Ride`n i din 65 Impala Conv som ikke gjorde som de lovte.
Du har helt "glemt" at vi hadde EKSTREMT med ekstra arbeid for å hele tatt få hjem bilen din, hvorfor i all verden skulle vi ha noen grunn til å lure deg??